Fuck the law vs Shit happeds!

Haha precis vad jag behövde i natt. Mina skrattgropar värker.
Liten tabbe men vad fan. Jag kan bara skratta. Tex:

Person A pratar om person B som person C borde faak it.
Person C lyssnar nog och känner igen sig i person A.
Person A säger kom till skott, skriv till person D.
Person C slänger över luren och vad händer.
Person A skriver till person D men skickar till person B.
Kan livet vara mer ironiskt?
Alla heter Glenn i Göteborg och alla ****** i Malmö!? =O

Underbart! Nu väntar jag bara på bilderna av min rumpa ska komma upp på FaceBook så jag kan avtagga. Grattis, your ass is on facebook! NOT!


Om jag mumlar lite och så mumlar du tillbaka och så hör vi inte vad vi säger nån av oss och så asgarvar vi och tycker livet är jättefestligt!  Jajamensan! Toarulle!

Blev en riktigt härlig kväll/natt. Mys i stora sängen, film, snack snack och snack. Demoner krossade?
Pratade om pojkar, kläder, föräldrar, förhållanden och verkligen flummade ner oss i "vad är meningen med livet" och vad kan göra det rätt att känna som man gör ibland.

Den dagen väntar jag med spänning på, så sant så sant. Så jevla bra.
Om man bara kunnat tidigare.
 
Bit för bit raderas du. Det är det slutgiltliga som gäller.


Sen blev det torka och efter letande ända uppe från Jockmock (?) till här hemma där det absolut inte skulle letas. Illa. Mickey the man räddade aftonen. Mer film, musik, tankar. 

Blev en hel del snack om Lilja också. Behövde väl få vara barn för en stund och prata av oss.
Hur i hela världen skulle man som 11-åring hantera den situationen. Vi visste inte då och vi vet fortfarande inte. Hur kan man accepetera som 11 år att sin bästa vän tar livet av sig? Det finns inte i en 11-årings huvud. 11 år. Det är så fel, så orättvist. 
Men vi saknar dig ännu och glömmer dig inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0