Face it.

Slits mellan två olika känslor.

Tappade en sten i natt.
Skönt.

Ny sten tynger.

Nu behöver man inte försöka mer.
Kanske är lättare med att"hata" än att sluta älska.
Hata är ett starkt ord... gillar inte det.
 
Är inte ledsen längre, eller inte lika mycket. Nu är jag mest arg. Det kokar inombord. Snart spricker en åder, PLOPP!
Jag är arg på mig, arg på honom, arg på alla andra. Arg arg arg. Den biten man är bra på.
Jag verkligen avskyr när andra får rätt. Fan!

Det här med kärlek suger verligen. Man blir ju helt kokobello.
Trams.

Vad faaan. Drop it like it´s hot.
DO IT!


Nu skiter vi fett i dett. Inga mer fiskmåsar i min närvaro tack. Det är er man klarar sig utan.


Avslutar med min "stå i köket hemma hos Andy och blanda grogg och shaka loss låt"
Rumba!


Kommentarer
Postat av: Sara

ja..allt kan bara kännas skit.. vet känslan

2009-08-03 @ 17:52:08
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0