Everything will be just fine?

Man kan inte mer än försöka. Mitt i åkturen? Ja, det känns inte bättre.
Nu är det slut på alla sätt att försöka. Det är som det är och JA, jag har sabbat.
Bit i det sura äpplet och ta det. Nu blir det som det blir. Inga tillsatser utan bara äkta, det kommer man längst på, förhoppningsvis.
Jag är jävligt förtvivlad över vad jag gjort och hur saker blivit. Men jag kan bara hålla en tumme och hoppas.
Tro mig, jag hoppas över allt annat att man ska läka. Jag vill bli hel igen, vilket jag aldrig kommer bli.
Ärren finns alltid kvar.

It just takes some time,
little girl, you're in the middle of the ride.
Everything, everything will be just fine,
Everything, everything will be alright....

Ja, när dom sägder det så... det kommer bli bra i slutet. På vilket sätt återstår bara att se.




Fakk vad jobbigt det är. Fakk fakk fakk!

Trasigheten är maximal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0