Das weekend

Så babblig man har blivit. Bloggig =P
Men skönt att få ur sig lite. Blahaaa.

Helgen var bra. Hunnit komma ikapp på gamla fronter och träffa folket lita. Är väl iofs skönare än att sitta hemma och uggla.

I fredes blev det mysafton. Film, ljus och en hyffsat bra film. "The hole".  Funkade fint där vi låg nerbäddade i soffan och sa "näää, det är inte sant" haha. Wiiie.
Tog mig sen hem ganska lagom för att INTE kunna somna.

Lördagen gick till att jobba. Jag och Madde hade ca 80 pers totalt att ta hand om. Ganska lugn tillställning och när dom äntligen kommit därifrån kunde jag städa och sticka. Tveksam om kvällens aktiviteter. Vågar man lämna Bettan hemma!? (bilen) och ja. Jag lämnde bilen och tog mig an Andys erbjudande om party och bjudegrogg. Gott gott. Var en evighet sen jag träffade killen sist. OJ OJ OJ!
Blev en ganska livad tillställning där långt bort från stan, som kanske inte riktigt räckte till för oss. Vi tog en taxi tillbaka till stan för att hinna en sväng på Ölcafeét för lite hejjande och pilkastande,  en liten sväng på Bob´s och för att avsluta på Nyhamn där vi mötte upp Usama eller Sebastian. =/ Konvertera?
Bra kväll!
Men inte fan var den slut där. Leila och Sebastian (?) kilade hemåt medans jag drog vidare med mina två följeslagare till Ice. Deep deep stuff. Ja jevlar. Mina horn håller tydligen på att växa ut!? HOPPSAN! Ne, men vissa saker behövs prata om, skönt att det inte gällde mig för en gångs skull.
Sen hemfärd. Vet en som har en jevla massa att berätta om alternativ C nästa gång!

Söndag
Upp och hoppa. Pigg och gla! Slippa bakfylla is the shit!
Blev bjuden på grillafton med korv och vin. Att äta korv utan att dricka vin är som att äta korv med bröd utan bröd.
Så visst, där satt vi filosofiska och klämde oss en bag-in-box och pratade om livets vägar. Livet är mysteriskt likaså mänskligheten.
Vid tiosnåret åkte jag segaste busen till stan för att kila på möte med nya gänget på Bob´s. Personalmöte/fest. Mycket trevligt gäng och kan inte blir fel? Får se i veckan när jag är där. =)

Hela helgen hade varit kalas och plöstligt från ingenstans tänder jag till direkt. Fan vad sne jag blev. Beror kanske inte på vad som egentligen hänt, utan hur jag fick det framlagt. Ingen höjdare och samtidigt som det sved till att få höra så blev jag mest lack.  Att jag vet om att jag har problem är okej. Att alla andra vet är bara frustrerande. Pikande gör inte dagen bättre. Men tack för omtanken? Bullshit!!!

Shit redan tisdag. Illa. Jobbade extra i restaurangen på stadion igår. Blev ett par timmar av det. Fick hoppa över "ta en öl" eftersom jag körde men hamnade på ännu en filmafton. "The I inside". Fattade inte den. =/  Men men, även denna kväll/natt gick åt. Tjo hoooo!

Nä, nu ska jag bli klar och sticka till jobb eftersom ny personal ska intervjuvas och få "prova på" och sen är det "bärs och skräckis" samt demonkrossande hemma hos Leila i natt.
Me likie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0