Fri fredag!

Jadå, lever gör jag men det är nog också allt... Så mycket jobb så mycket timmar. Helt tokigt att sitta här idag och myyyysa. Har försökt göra det mesta av dom lediga dagarna, dom få. Skogen, vänner, grillning och massa mys. Alla ska träffas och umgås med. Så klaaart!
Lång dag idag, kanske inte så hård men ändå. Trött... behövde bara ta en sniff, hihihi.

Helt tokigt att just nu kunna sitta här med en bag in box och baaaara vara. Gubben min är  min privata taximan ikväll och han sitter här brevid och spelar något jevla Residente Evil med den tredje och brödrarna myser dom också.
Dom tjatar på mig att jag ska prova spela men jag sitter här med den bärbara och äger i poker. Naaajs!
Snart kommer grannen och den andra och ikväll ska jag baaaara bli lullig! (fattade inte riktigt hela storyn).

"Jag är baaaara lullig när jag drickooor".

För övrigt är jag bara så jevla bra och bäst! (sägs det) och jag ska väl inte neka helt, man gör sitt bästa!

Vad faaan, en blomväxt i mitt vinglas och nu blir det party!

Tjohooo! Birthdayparty i morgon, naaajs? Mjooooodaaaaaa!



Peace out nu ska vi sjunga mer Tomas Ledin på balkongen-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0