Billigt bakfyllenöjje.

Var det värt det?
Hade iofs skitkul igår men att behöva vakna helt sunkig och seg. Tråkigt eftersom dagen går till ingen nytta.
Men men, ska nog hinne med både det ena och andra idag eftersom jag valt att vara ledig även idag.

Har fördrivit tiden genom att göra test på facebook, ganska kul men jag antar att folk kommer få spel på mig eftersom man måste skicka vidare varje gång haha.
Min ålder är "15", jag faller för den "charmiga killen", jag kör "livsfarligt" och hade jag varit en IKEApryl så hade jag varit kontorsstolen Bonny. -Bekväm, perfekt och snurrig! =)
Av dom sju dvärgarna är jag "toker" och hade jag varit en maträtt så hade jag varit en smörgåstårta. Se där.
Men men.


Nu ska jag strax bli hämtad och då ska jag försöka flörta till mig en glass i solen. Man måste ju testa och sen förutom kalasandet så blir det en mycket lugn afton. Kalas som bara innebär MAAAOD är helt okej!

Långdag i morgon. Har man tur så kanske 9-21? Baaaha!

Tokigt!

Peace out toker-town!

Kommentarer
Postat av: johannes

<3 smörgåstårta

2009-04-18 @ 23:06:01
URL: http://jajje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0