Personalfest!

Igår gjorde jag min sämsta samt kortaste personalfest någonsin!
Dezi kom hit en halvtimme innan och när även Cicci slutit upp så kilade vi ner till Moriskan tillsammans. "Tvillingarna och jag!" Det var killarna som haft "Club Park" i sommar som stod för kalaset.
Mingel, skumpa, maod. (tacos!!!)
Efter ca exakt 2 timmar gick jag hem. Tack och hej. Hann inte ens ta en enda bild!!!
Kass, kass kass! Jag som dessutom var tippad som fullast i stan. =P

Nä, det enda positiva med kvällens beslut var att jag ett X antal timmar senare var Ciccis personliga fyllemadtaxi.
Tur att något positivt kom ur det hela. =)
Midhem mitt i morgonen men en smålullig samt fnissig Cicci. Rätt kul! 

Känns lite trist men samtidigt är jag rätt happy över att det inte är jag som ligger och mår disktrasa idag. (inte mer än vanligt då). Missade en del tokigheter men det kommer ALLTID nya.
Dessutom hade det varit skönt om man kunde bli frisk istället och fungera som en normal jekel.
Inge host och inge snorande. =(

Trots min IKKE bakfylla så blire nog bakismat idag.
Bjuuudemaod! =) Allt jag behöver göra är att uggla och vänta. Kan väl inte vara så svårt?
(damp damp daaaaamp)

Peace out maddafakkers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0