"lita på"

Bla bla blaaaha!
"Du kan lita på mig"
Min balleeeee!

Du kan inte helt säker lita på någon.... visst, du litar säker mer på vissa än andra men det finns INGEN som är helt ärlig, alltid.

Ibland får man uppleva mer oärlighet än vissa andra. Gör det inte att du får svårare för att då senare "lita på nästa"?

Du kan inte lita på någon. Bullshit med total ärlighet!
Trots!

Efter just dessa ord och diskussioner i kväll så kan jag inte mer än säga jag kommer ALDRIG mer lita på någon 100% inte en chans!
Vissa har större respekt än andra men ALDRIG 100 igen. En gång var en gång för mycket! Det var ett tag sen men gå på e sån nitlott igen, NEVER!



Ja, detta är vad jag sitter och yrar om miss i morgonen en fredag MOGRON!
Jaaaa, jag är i min "favorit i repris" nu snart. Men det fååår jag fan vara!
Man kan inte hur länge som helst. Speciellt när man "är den man är".

Ååååh, var ärdu egentligen?
Det onödiga men ändå så nödvändiga "bara vara".

Why do all good things come to an end? !


Säg inte saker du inte menar innerst inne, men "tror" du att du menar det... så säg!
Hur ska jag annars veta!?

*lättnad*


Kommentarer
Postat av: Sara

e det pojken?

2008-09-26 @ 08:35:09
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0