Just dance!

Morgondisco!
Finns inge bättre sätt att börja dagen! =) Yeeehaw!

Både bra och mindre bra saker har väl hänt idagarna. Dom mindre skiter vi i. La passé! Skönt på sitt sätt att kanske avsluta innan det gått för långt. Men ändå, den praktiska biten då!? Äch, det LÖÖÖÖSER sig!

Jobbade kväll i lördes och satt sedan kvar för underhållning på "andra sidan". Lite trist att gå därifrån. =(
Men när det var dags så var det dags. Kilade (lullade) bort till Ice för en snabb öl innan vi bestämmde oss för att kila till Moriskan för lite sällskapande. Cicci satt i banken och jag som var lite småknall hamnade i en bar en snabbis. Sen bestämde jag mig för att stå på andra sidan och bli mer knall! Så blev det också! Fattade inte mycket sista timmarna och när jag blev meddragen in på kontoret för lite schema sa jag adjö mitt i allt och försökte kila hemåt. Tur att man inte var själv. TUNGA fötter. Sen somnade jag på två röda (däcka kanske det kallas). Sen vad jag hade haft för mig under natten är ett stort frågetecken. Benmys? Uuuuh!
Jag skyller på att jag firade! =/

Vaknade med en bakfylla direkt från helvetet. Upp, hej och iveja och försöka kurera sig en timme till eller två.
Ingen hurtig Tazy som traskade bort mot Seved på eftermiddagen.
Cicci hade mysig middagsbjudning för bror med flickvänn och mig. En mysig kväll och ÄNTLIGEN har jag fått träffa broder, efter ALLA dessa år! =) Trevligt!
Efter lite spelande och "kaffe och baylis" åkte bror med flicka hemåt och jag och min bättre hälft tog tag i diskussioner om livet och vad fan det är som händer. Massa bubblande från min sida. Bla bla blaaaa!
Men det är därför man har en Cicci, hon är braaao!

Sen skulle vi förnya oss lite i musikens värld och fixa hem lite "nytt". KÖP DEN INTE!!! Skrek jag åt henne medans hon råkade vila musen på en knapp där det stod "köp direkt"... Hon hade ju ångrat sig!
Sen blev "island Records" "eat my records" som sedan blev "eat my shorts" som inte har den minsta betydelsen alls. Men så blev det!
Sen var även denna dag till ända. Slut prutt och hemfärd vankades.

Måndag blev en dag att spendera ute hos "Mår" och Lillebror.
 "Katt i tratt"
Stackars Lillebror med trattafan. Och inte fattar han det själv. Rätt skoj att se den stackaren. =P
Spel och karlafis deluxé. Party, bowling och lita tennis. Sen blev det minnen för mig och Carro. "Den gamla goda tiden". Vad har hänt med folket?! Gängen är helt splittrade. Är det så det blir!? =(

Hemfärd och knepig natt. Ja... lite så fisproppig. Uch ja, vad dum man kan vara ibland och sniken.
Påverkad? Jo, jag tror. Äch... bläää! Jobbigt ju!
Slutade väl i alla fall, tror jag...

Igår blev en promenad i stan där jag köpte Egon (än så länge heter han så) som ska upp på väggen brevid Otto som jag fick i födelsedagspresent av Carro (även kallad Pappa Langos).
Tror faktiskt att Egon är släkt med grekiska Igor. =)
Böjar bli en fin samling!
 Otto "pappa langos"
 Egon (än så länge)
 Hela gänget!

MEN! I vilket fall som helst slöt vi senare upp med Cicci för en pasta på No 1.
Jättegott men smaklöst? Typ. Lillebror? Man tackar!
Kilade sedan vidare för möta upp Marita på Espressohouse där även Marielle slöt upp senare.
Hönsgård med kvinnokackel och en tyst snubbe.
Efter en fika stod "en öl" på schemat. Möllan nästa!
Mascot blev målet där vi satte oss ute och uppförde oss som "krångligast i stan" fast med en blyg pojk som servitör så gick det finfint ändå. Fast man kan ju tänka sig vad han sa när han var inne...
Ost på allt?
Värme eller ej?
NÖTTER!?
Haha!
Marita har skaffat ny kamera och den användes flitigt!


Efter en detajerad redovisning kan jag säga att här blir det inga barn gjorda på ett bra tag! Läski läski!
Efter sista ute så flyttade vi in för en sista där inne (!!!) och sedan för hemfärd.
En bubblande kväll med flams och trams. Man blir bara så haaaaappy!

Idag gäller stan med Piffen och sedan väntar match på bortaplan... Oj oj oj, aj aj aj!

Peace out maddafakkas-town!




Kommentarer
Postat av: Sara

Toodiliioo :)

Har du kvar den du köpte i Polen?

2008-09-04 @ 10:43:06
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Tazy

Givetvis! Lennart! Det är han som hänger som tvåa från det håll där fotot är taget. Den stoooora! Vilket projekt att släpa hem honom, får tacka Adnan för hjälpen! =)

2008-09-04 @ 15:04:31
URL: http://tazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0