Fart på sjuklingen / Frisk?

Frågan är om man egentligen är speciellt frisk än.
"Carro, du är ALLTID sjuk". Ja, har väl haft mig en dust sen februari nu... vägrar att släppa helt. Jevla skit då!
Men nu är det väl ändå okej.
Ett stycke krassel som Cicci kallar mig. *krassel krassel*

Trots dunderförkylning så blev det en del bus ändå förra veckan.

Söndagen som var tänkt i bokskogen blev en tur på IKEA istället. Me love IKEA!
Alltid massa onödiga saker som man behöver. Eftersom jag inte festat till det speciellt kvällen innan så var man väl hyffsat pigg ändå. Sen fick jag turen att hålla Fredrik sällskap på jobb. Där satt jag och kände mig lagom vilse i ett kök samt där jag försökte lösa korsord som jag gav upp med efter 5-6 ord. SKIT!

Måndagen blev en flängardag!
Lämnade herrn på jobb och ringde sedan Cicci för att bjuda in mig själv på kaffe. Därpå fick jag höra att vi bestämt att vi skulle hem till Samme. Jaha!? Men efter en kaffe så körde vi ner för att först hämta upp ett stycke Marita på Centralen. "ursäkta mig" Du är ursäktad! (knepig cykel-kille)
Sen körde vi ner till Samme för lite semestersnack och sedan en promenad i krokarna. En lång tur runt Bo01 där Samme kunde visa upp lite av sitt nyinlärda "parkour" eller vad det heter.
  
Efter rundan så körde jag och lämnade Cicci och Marita och körde sedan hem för lite middag.
Eftersom Carro ringt och bjudit på sällskap så körde jag sedan dit i väntan på att mister skulle sluta.
 Opererade Lillebror.

Hämtade mister när han slutat och lagom lämpligt ringer far som vill bli hämtad på Svågertorp.
Där fick vi sitta och uggla i väntan på tåget. Kuuuul!
Frågade snällt och tindrade med ögonen i önskan om att få låna bilen ett dygn till. Givetvis fick jag det. =)
Lämnade far på landet, fyllde på med lite filmer och fick pakeeeeter! =)
Sen blev det hemfärd och natten hatt.

Tisdag. Vilsna stadsbor på promenad i Bokskogen. Inga djur förutom äckelsniglar. =(
Hittade ingen säker runda utan traskade på lite si och så.
   

Sen var det dags att lämna bilen hos far som sedan snällt körde mig hem. Naaajs.

Onsdagen hamnade jag på extrapass nere på krogen. (snopet nog?)
Blev en helvkäll, trodde jag dock inte. Men uppskattat!

Sen var det Amiralen torsdag (med extrapass på krogen efteråt), fredag, lördag och söndag.
Lååånga dagar. Segt.
Dock nån öl på krogen efteråt i söndags. Till min förvång satt hela ligan där...
Pratade med en Peter som sedan snällt körde mig ner till Centralen miss i kvälla. Wiiiie!

Det är nu när man kopplar av som det känns. Uuuuh!

Saknar att vara spontan. Saknar att vara i svängen. Jag har inte blivit "duktig" jag har bara blivit tråkig!
Som senast igår pratade vi om det ämnet. För inte alls så länge sen var man ute 4-5 dagar i veckan. ALLTID efter jobb. Nu har jag inte satt min fot ute på hur länge som helst. Visst, hälsosammare?
Men ändåååå.
Men samtidigt har man gjort saker som man kanske inte hunnit med förr. Lite så normalt?

Får se i helgen. Ledig för en gångs skull. Känns lite konstigt. Vad gör man?
Äsh, blir säkert bra!

Nu ska jag i alla fall bege mig och träna så man slipper springa i våtdräkt i Australien!

Peace out krassel-town!

 There's No Place I'd Rather Be !



Kommentarer
Postat av: Sara

jag känner mig likadan.. innan var man ute o flumma runt o nu har man blivit helt nyttig.. :S



WHYY??

2008-09-25 @ 09:02:00
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0