Dude! Where is my hair!?

Åhhh, helt naken.
Nacken är kal...
Och givetvis överdriver jag grosse! =)

Blev dock en klippning som aldrig förr, i alla fall för Ciccis del som aldrig fått ta så mycket. Men vad fan, fick ett ryck och tröttnade, VÄCK!

 Före. (ser ut som en sån konstig rocker... uh!)
 Efter. (drar jag riktigt hårt om det är blött så blir det en liten toffsa!)
 Haha, så kul man kunde ha med en toffs!
 Min personliga frisörska! Wiiie!
 Jag har plattat, vaxat, dagit samt sprayat och lagt i lite géle. Det blir ikke längre!
Men men, ska nog bli något av detta också! Annars fick jag frisyrförslag som ska testas och annars får man andvändning av sina hattar! =P

Nä, nu är jag oförskämd, jag är nöjd... men ovan bara... Antingen får det växa lita eller så klipper man det ännu kortare! Saknar den gamla korta frillan...

Wiiiie!

Varit rediga idag. Träääna! Tjooo!
Äventyr med mora i kväll verkar det som...
Jag som är så trött!
Livsfarlig natt med minst fyra smällar över näsan. Inte möhe sömn. Tlööööött!

Nu ska jag göra något jag inte gjort på evigheter, jag ska använda köket och laga maaaod!

Peace out le cut-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

grymt snyggt!!

2008-09-05 @ 08:14:31
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Tazy

Man tackar! =)

2008-09-05 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0