Vecka vs Vecka

Så olika veckorna kan se ut. Givetvis är helgerna som alltid... jobb jobb jobb. Inte en enda ledig helg fram tills jag åker. Skönt, då "super" man inte bort sina slantar inför resan. =) Alltid något positivt.

Wiiiiie! Min nyinköpta bong från tattoo-mässan. "krokig, blå och underbar". I väntan på att köpet skulle bli klart fick jag en ny vän. =)
"Men Carro, vad ska du med den till!?"
Än så länge har den bara stått som prydnad i hyllan, vad som händer i framtiden får vi se då! =P
   =D Min blåa, krokiga och underbara!

Just nu känner bara att jag saknar något. Vet inte riktigt vad... antagligen något jag har men som inte är där det ska.

Något chefen gjorde klart för mig idag var att något jag saknar denna veckan är privatliv. Haha, jätteskoj då. Här skämtar vi om allt. I lördags var det min ölmage som fick sig ett par goda skratt... Det bjuder jag på... EN GÅNG sen gick jag och Cicci därifrån. SÅ roligt ska vi inte ha det.

Denna veckan är full av jobb. I måndags skulle barerna roddas. Idag byggdes salen med bord och stolar. I morgon ska dukarna på, stolarna på plats och eventuellt dukning. Första premiären i morgon kväll.
Andra premiären på torsdag och riktiga premiären på fredag? Samt fullbokad lördag. Får inte ihopa den biten med premiärerna bara.
Hur som helst, det är Joe Labero som ska uppträda nu under november/december på amiralen. Den där trollkarlsgubben! =P
Jevla scen som byggs upp. Blir nog en sjujäklari det show!

Själv får vi äran att se honom i morgon då vi först ska ha mat och vinprovning men JO JO!
Själv börjar jag två, ordna en dubbeldukning inför personalfesten samt hjälpa till att få det sista på plats.
Klockan 18.00 börjar personalfesten men eftersom jag står på standby som extrahjälp vette fasiken om jag får vara med allt för länge. Eventuellt springa in och hjälpa till på buffén som dom inbjudna har.
Om inte jag hjälper till vid buffén så ska jag i vilket fall som helst in och jobba i baren under försäljningen INNAN showen där vi också fått bjuda in våra nära och kära.  Så då får man spotta i glasen under provningen, KUL!
SEN när showen väl börjar får man slå sig ner. Ska bli hur spännande som helst. Hann se lite idag när dom tränade och när Mr Joe himself dök upp. =)
Rätt läskiga makapärer han har med sig... uuuuuh. PANG säger det när jättespikarna faller igenom sängen där han ska ligga.
Ett klipp:


Wiiiie!

Eftersom jag inte hinner med så mycket annat just denna veckan så hade jag tur som pysslade med en del förra veckan.
Hann träna 5 dagar (INTE illa). Var på middag hemma hos Carro och Jocke på måndagen i deras nya trea. Mycket trevligt.
Kvällen avslutades (efter att karlarna diskat) med en runda Mario Party och en runda poker som JAG vann! =)
Även lite vanligt kortspel hann vi med innan en salongsglad jag och Fredrik tog oss hem.
    
Jocke poséar glatt. POKER! Lättroade Lillebror. Nödvändigheter.

 och givetvis... Carro och Carro. Charmigast i stan!

 Jag fick fetspö i "vänd-åtta". Typiskt!


Hann även med i förra veckan att hitta på något med Cicci, något som INTE innebar träning eller jobb.
Vi tog oss en middagskväll med vin och lite mums mums.
Bara flappna av och mysa lite till olika tvprogram. Skratta lite åt tokiga Skipper bland annat. Morrade lite i takt med gladiatorerna och skällde i kör med Gordon Ramsey.  Allt man kan önska sig! En perfekt kvälla!

Igår när jag kom hem gjorde jag något som jag ikke gjort på länge... Jag som fått med mig hem 4 flaskor vin från jobb öppnade en och mös runt med mig själv. Makedoniskt rödvin... inget att rekomendera men ner gick det... vad som händer med resten av flaskorna får vi se. =P Slutade i alla fall med att jag somnade... smack i päran.
Såg även Shrek 2 igen. Helt läääänge sen!!! Helt söt, framför allt katten Puss blir man helt förälskad i, och och och!!! Lilla perpparkakan! Wiiiie!
"Puss in boots":


Nä, om man skulle försöka gå och lägga sig och kolla en dålig film eller nåt. Livvakterna!? Hm....
Men men, låååång dag i morgon

Peace out uppdaterings-town!

Living la vida loca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0