Trevliga överraskningar.

10 dagar, eller iofs så är det bara 9 nu eftersom klockan är efter 12.
1000 saker som måste göras innan och jag har INGEN aning om var jag ska börja.
Saker ska packas, papper ska donas, saker ska köpas, formen ska hittas, folk ska fikas med och nära och kära ska kramas om osv osv osv OSV!
Uch, vill inte tänka på det... tar det natten innan vi åker. Ska ändå vara uppe och dona. Inte lönt att lägga sig efter jobb.

Över till det trevliga.

En mycket trevlig överraskning igår var Let´s Go. Vi spelade äventyrsgolf som var ett äventyr i sig. Bara att hitta dit var också ett litet äventyr, för mig i alla fall.
Riktigt mysigt och rätt skoj att traska runt bland bunkrar och shit. *lärt sig något nytt*
Vi vann varsin runda och eftersom vi inte tyckte att vi var färdiga än så körde vi till Kronprinsen för att "kasta lite klot". Jag med min oengagerade stajl lyckades få ett par strike men utan fylle är det inte samma sport. =/
OCH!!! Varför ska folk få dricka öl när inte jag får?! Hell no! =P
Sen skulle far hämtas och ungdommarna lämnas.
Innan vi slocknade lykades vi se nästan hela Kung Fu Panda. Me likie!!!
Fick ju dock se klar slutet idag. Rekomenderas! Skoj skojig!


En annan trevlig överraskning idag var att efter ha bestämmt träff med Cicci så lyckas en viss Samme skrämma skiten ur mig med en Dennis i släptåg. Lilla Naboo som varit på vift i stora staden Stockholm nu i ett drygt halvår. Har varit såååå lungt och skönt! =P Välkommen him!
Blev en snabb presentshopping och sedan en fika Expresso House för lite catching up. Möhe trevligt!
Efter en kort promenad i stan som ser ut som den alltid gjort så skiljdes vi åt.

Hem och börja dra i saker för att komma igång... men jag vet inte var jag ska börja.
Nu sitter man här som en mupp och ugglar med tankarna på olika saker.
Uuuuh, buhuuuu. Iiiihhhhh!

En mindre trevlig överrsakning idag var Herr Spindel som traskade runt MITT i mitt filmtittande. Fick pausa lite i Kill Billandet (2an!!!) och köra lite eget splatter. Givetvis brukar jag kinka på Cicci som brutalt mördar spindlar till höger och vänster med olika tortyrknep då jag hellre slänger ut/iväg dom för ett liv i lycka UTOM mitt synfält, MEN efter 3 trevliga försök så gav jag upp och mosade min fiende. Regnar det i morgon så får ni skylla på mig!

Ännu en sak som är mindre skoj.
Lite lissen i ögat... tankar som man försökt skjuta upp (som allt annat) kom ändå fram/på tal idag.
Det ÄR inte "då" det är snart. =(
Kommer bli tufft.
Ucha piii.

En låt som repeatats sen jag fick den idag.
Hittade den hos söt igår och fastnade direkt. Mysepys.
Lyssna, njut och grubbla...

Blindspott - Phlex


Peace out grubbel-town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0