Snart, paw riktigt!

Sista tiden har verkligen gått fort.

Just nu slits jag mellan att gå och lägga mig hos älsklingen igen där det är varmt och mysigt ELLER försöka bli klar med det satans packandet.
Orkaaaah inte!

Mindre än ett dygn kvar. Helt sjukt asså!

Sisa veckan har gått åt att stressa, hinna med och försöka att.

Peters fest i lördes var kalas. Viserligen kom vi som siste man/kvinnor men vad gör det!?
Möhe trevligt!

  Paket-Peter och Tösa-trion.

Av nån andledning blev det slipsfest för jag skulle promt lära mig att knyta, efter en genomgång på min sjal så gav jag upp och förlitar mig härmed på min karl som i fortsättningen står för knytandet av slipsarna!
   

Hann även med lite sjungande och smått discodansande. Kalaskväll!

Wiiie, sprang och klättrade en runda. =P

Vad som mer hänt i veckan är det vanliga, sista minuten-stress och sista shoppingen.

Onsdagen gick till att föröska samla gänget för "en sista kväll med gänget".

Jag började min morgon med att leka byggare eftersom jag och Peter skulle ut till tippen på eftermidaggen.
Lyckat värre att jag klockan tidig morgon börjar gå loss på min livsfarliga soffa. Fläkte mer eller mindre upp alla fingrar, men fick rätt på skiten i alla fall.
 


Blev till slut mot kvällens timmar att vi träffades ute på Let´s Go för att bowla. Äckel!!! (aldrig mer)
Efter en timmes klotkastande så skiljdes vi efter önskat varandra god jul.
Jag, Cicci, Samme och Dennis fortsatte vår kväll på Boomers. "Fika". Lite chitchatt.
Fik även veta att jag ska få Dennis gamla stereo till bilen, samt få den inkopplad i byte mot en fika. JA tack! =)
Braaa deal!
En trevlig kväll med kanske ett litet tråkigt slut hemma. Men allting lööööser sig!  <3

Nu ska jag försöka samla ihopa lite mög till sen ska jag bege mig till jobb.
Jobba till ett och sen hemom för att byta om och packa och snabbmysa. Ca klockan 05 bär det av.
Ihhhh!

<3 !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0