Göteborg & senaste.

Helt galet vad tiden går snabbt nu. Tjo faderittan!

Kom hem för ett tag sen efter ha varit på middag hemma hos Ciccis mamms. Dessa efterlängtade köttbullar med potatismos och FAKTISKT en kokt rödbeta som slank ner. "Den var inte så faaarlig!"
Vi spekulerande lite inför resan och som alltid hos familjen N så lär man sig något nytt varje dag!
Möhe trevligt och maoden var som en hallelujjah-moment? =P

Tillbaka från där vi slutade sist.  

Förra veckan, tisdagen för att vara exakt, så åkte jag och min fina upp till Göteborg.
Tre dagars mys, promenixande upp och ner och shopping. (inte från min sida då). SPARA SIG!
Bodde på hotell "Liseberg Heden" som inte alls låg vid Liseberg. Men det skulle man ju kunna tro.
Där fanns både ismaskin och bastu och vi provade givetvis båda två.
Kyla som aldrig förr, mer promenixande, goda middagar och mysigt täcke att gömma sig under.
Den sista timmen där uppe hade jag gott kunnat klara mig utan men resten av tiden hade faktiskt inte behövt ta slut så fort. <3

  

Innan vi han påbörja resan hem så ringde chefen för att ge mig ledigt antingen fredagen eller lördagen. Detta kom perfekt eftersom både Carro och Jocke firade sina födelsedagar (23 & 25) samt hade inflyttningsfest på lördagen.
Perfekt!

Fredagen var det jobb som gällde. Flöt fint. =) Samma flyt nästa lördag tack!

Lördags.
Hann både gå i stan och träna en omotiverad snabbis innan Cicci och jag begav oss hem på varsitt håll för att bli klara för kvällen.
Trött busschaffis!
Som NÄSTAN först på plats blev det välkomsdrink (som sen blev påfylld och sedan påfylld igen) och lite vattenfall för att komma igång så smått. Folk anlände sedan efterhand och när alla var på plats blev det lekar i bygget!
Jag och Cicci som är lite off när det gäller det här med "festa" borde vara lugna och känna av, jag vet en som INTE gjorde det och detta fick jag känna av morgonen därpå. TYPISKT!
Efter lagom mycket lekande så var vi en trio som tyckte att det var dags att bege sig hem till Malmö. Klokt gjort!

   
Finklädd katt, Dalasyskonen och Jockes present från mig och Cicci.
(kan sluta illa då man shottar rejält mellan varven) *veta*

   
   LEKAR!

En mycket trevlig kväll och kunde inte kommit lämpligare med ledighet!
Tack till både Carro och Jocke. =)

Söndagen gick till att försöka bli människa och ta sig ner till sista matchen.
Tokigt nog slutade matchen med 6-0 till Malmö och inte nog med detta utan även fyrverkeri som avslutning. Wiiiie!

Tog mig sedan på en krånlig vänster hem för att bege mig en stund senare igen.
Spela kort på arbetstid är inte helt fel kanske?
Fick äntligen sett Saw 4 och nu väntar femman!

Sendan var det måndag och efter en tidig morgonpromenad och några timmars snoozande så hann jag och Cicci träna en skvätt innan det var dags för middag.
Nu sitter man här.

Tokigt vad tiden knallar på.

Får väl hopp i bingen så man orkar och hinner med morgondagen.
Planerna är att köra ut till Let´s Go för lite äventyrsgolf.
Kanske får jag mina bilnycklar i morgon? Om inget annat så en massa nya filmer i alla fall. =)

Nu får det vara nog! JAAA, det får det!

Peace out, shit vad tiden knallar-town!

Kommentarer
Postat av: Cicci

10 dagar! Gaaaaah! hjärta

2008-11-12 @ 21:37:00
URL: http://princeccan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0