Avfärd, Göteborg nästa!

Ja.. då har man varit uppe ett par timmar och inte minst vaken en hel natt.
Jag gjorde en klassik "Carro". Jag packade i morse! Sådär nu typ.
Var helt slut igår kväll. Jobbade dagen på Moriskan och sedan direkt till krogen för ett kvällspass under fotbollen. Vilken match! Tjoooo!

Nä...
Tåget går om ca 1 timme. Wiiiie!

NU ska jag göra något jag vantligvis är dålig på, jag ska äta frukost och sen ska jag bege mig.
Jag och söt ska på en miniresa till Göteborg och baaaara mysa! =)
Hemma på torsdag igen då givetvis helgen innebär jobb.


Så om inget annat så säger jag peace out malmö!

(får anta utmaningen när jag kommer hem)



Just det!
Helgens bravader!
Lagom sena till festen och när vi väl kom igång, vi som jobbat så tog det slut!
Men det gjorde inget, man skulle hitta hem också! =P

 
Ja, vi vet då hur man roar sig under arbetstid?


Litet urval... Wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0