Australienska tokigheter!

Till att borja med sa sitter jag har och ar dunderhostig, kul som aldrig forr. Skyller pa forsta natten. =p

Snart ska vi bege oss till nagot som heter Chatswood (?) och shoppa lita!
tar det hyffsat lugnt eftersom jag mar under vadret som Cicci sager.

Igar solade vi lite och galna turister som vi ar sa ignorerade vi James rad och lag i tva timmar i stallet for 2o minuter som hade rackt, trots det var mulet.
Under kvallen borjade jag kanna lite varme i baken och givetvis hade jag brant skinkorna. KUL!

Ciccis skinkor var nog ratt roliga ocksa, det tyckte Liams lillebror, pa ca 2 ar, som gick fram och klappade Ciccis bikinikladda bum, utan nagon speciell andledning, han tyckte nog den var fin. Medans hans mor drog ivag denna nojda lilla pag skrattade vi som aldrig for. Vilken grej!
Jag sager till dig Cicci, det ska vara lamm! =P

Efter solandet lyckades vi utan problem bege oss in i centrala Sidney dar vi gapandes gick runt som akta turister men karta och kameran i hogsta hugg. Vilken stad, gar inte att beskriva. Vilka byggnader, massivt med folk. AFFARER!
Jag kan ju saga att jag inte ar klar med den stan an!
Efter en snabb middag pa Hungry Jack (burger king) sa kilade vi ner till Sidney Aquarium dar vi fick uppleva alla sorters fiskar, bade roliga och tradiga. Nagon Nemo samt nagon som sag ut som kom och hjalp mig att do!
Sen fick vi vandra under simmande hajjar som verkligen var en upplevelse!

nu ska vi dock bege oss sa det far bli mer en annan dag!

peace out nya aventyr vantar town!

Kommentarer
Postat av: Sara

full rulle... gooo carro :)

2008-11-26 @ 09:05:32
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0