Australien!!!

Tro det eller ej, men nu jevlar ar man har!

Fast till er avundsjuka typer kan jag bara saga att det forsta jag och Cicci sa nar vi vaknade var att vi langtade hem till varmen i Sverige, for gissa om vi har haft en iskall natt!!!
Brrrr!!!

Lagom snurig efter all resandet. London var enormt och man far INTE roka nagonstans och i Honkong sover man gott.
Har aldrig forr forstatt folk som legat och sovit pa flygplatser, men nu gor jag!
Hemska resa hit!

Klockan ar nu snart halv tio pa formiddagen har och det betyder att den ar 23.30 hemma. Snurrigt? JA!

Ska nu ta mig en liten promenad i mina valkommsflippflopps innan jag ska ga tillbaka och vacka Cicci. 23 grader sol far man namligen inte sova bort!

Peace out for jag ar for fan i Australien-town!

(saknar min finaste mestast!!!)

Kommentarer
Postat av: Sara

neej ja e inte alls avundsjuk =P

2008-11-24 @ 09:20:02
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0