12 dagar för tusan!!!

Mitt klockrena horoskop idag:
Om du har svårt att överskåda allt det, du skall hinna,
skulle du kunna ha glädje av att bli bättre på att strukturera din tid.

No shit! Igår slog det mig att det är snart dags. 22 november...
Flera månader som blivit en månad som nu är mindre än två veckor.
Jag som måste hinna med en hel jevla massa innan.
Det värsta... JAG ÄR INTE REDO!!!

Buhuuu! Typiskt!
Typiskt mig att skjuta upp allt till sista minuten.

Nä nu jävlar!

12 dagar kvar tills jag och Cicci beger oss till Australien. Nu får jag faaaan ta tag i saker!

Ihhh, nu börjar det bli på riktigt. För snart händer det faktiskt.

Wiiiie!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag kommer sakna dig syster yster, <3

2008-11-10 @ 19:11:09
Postat av: Syster Yster

Aaaawwwwwe! <3

2008-11-10 @ 22:25:59
URL: http://tazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0