Tvi!

Det finns inte många eller mycket jag ger mindre för.
Nerknarkade, krälande, äckliga pundar-horor är vad ni är.
Tvi!

Sånna man mer än gärna sparkar på när dom ligger ner.
Förtjänar det? Ne, men ska ha det!

Det är inte till annat än bränboll jag använder mitt rack men skulle du ens komma i närheten med ditt äckliga nylle så SVÄR jag att jag kommer slå igen det till det okännbara.
Hot? Löfte!
Du mot mig liksom!? Självförsvar så klart.

Tvi!

Krälar, klänger, kryper.
Losers! Jävla nollor! Samhällets bördor.

Tror att ni tar åt er?
Spela jag allan? Ne ne ne.

Jag har sagt mitt, upp till bevis.

Tvi!
Spottar på sånna som er.

Äckliga horor.

Tvi!

Nu finns det två vägar att gå.
Panikens eller "det vanliga".
Uuuh!

Skratta eller gråta!?
Shit, helt snurrig nu. Måste nog.
Vaddå ANDAS!?

Faaaaak you!

Tvi!

(det finns alltid ett ljus? var faaaan då?!?!?!)

Kommentarer
Postat av: Sara

vad nu då

2008-05-21 @ 09:35:15
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0