TOKIGHETER!

När jag kom hem igår var det inte många minurtar jag spenderade uppe innan jag däckade.
Slängde kameran på laddning likaså mobilen sen smackade det till i päran!

Idag har varit en lika tokig dag.
Äventyr från början till slut.

Trött som en utkörd packåsna och ska snart göra en favorit i vardaglig repris.
VÄNTA...  ...DÄRCKA!
Så underbart ni vet (eller kanske inte) men ändå.

Var tvungen att slänga in bilderna bara så jag kan ladda om kameran, JAAAA den som alltid är med.
Sluta gnäll och le istället! =P

Ås, skog, sjö, slott, kyrka, djur och natur.
Bergsklättring!
Allt fanns med idag.

Giter ikke mer nu för jag ska upp tidigt och lämna Ragge i morn (bilen).
Kom fram till att det inte är lönt att ha min lilla pärla i stan. Speciellt nu.
Blir för lite tid och för mycket pengar för ingenting.
Han får stå på gårdenså länge, om han överlever...

NU! Nu är det ju dags!
Heeeedååååe

(dra nu inte in husvagnen i bilen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0