Super Trouper! Lillhelgens tokerier.

Uch ja, man får ju skriva ner sina minnen innan dom ersätts av nya. Så mycket som kan hända på så kort tid. "Det blir vad man gör det till".

Igår var dock soft, lugn kväll. Kom hem vid 2 och varvade ner. Fick dille och skrubbade kylen vid 5-tiden. =/ Fint blev det i alla fall! Miss i morgonen. =/
Ikväll blire nog lite mer action, dessto mer efter jobb. Men får hålla mig i kragen eftersom jag lovat att IKKE vara fuller i morgon när i ska spela PAINTBALL! Yeah! Blir väl ett äventyr bara det... =/

Men men, back to "lill-helgen". Ledig onsdag och torsdag.
Förkyld som attans och scarfsen som min trognaste vän!

Bestämde med gumsen Lilly att vi skulle sitta i parken och mysa. Sol + promille = wiiie!
Fick besök av fler innan vi gav och kilade hemom till mig för lite "hotshots", "snowballs" och "Lennarts". Smackapära!
Lite flummeliflumm på ballkongen och gamla minnen som dök upp.
Klockan någon timme senare efter lite ombyte kilade vi hem till Lilly för att sitta på hennes ballkong istället som blivit ett palats av kuddar. Mys! Nostalgi att hänga där igen...  
  
Lillys första "hotshot". "Lennart" Flum på kuddballkongen.

Efter lite klyddiga samtal (tur man inte bor på Lindängen asså) så myste vi vidare i minnen och nostalgi innan vi bestämde med töserna var vi skulle ses. Eller dom planerade, vi fick finna oss i det.
En kvart senare satt vi på bussen allihopa. "palestinagänget" där nästa mål var "Barcelona" dvs, gamla Petri Pub.
Bara pack på stället. "Prata inte med mig". Luffare!
Skällde lite på hon i baren som inte visste skillnaden på "stor stark" och "mellanöl" och fick till slut rätt på det med en shot a la turkisk peppar så klaaart!
Ett, två tre sen vandrade vi genom något kök och hamnade på en "privat fest" på ovanvåningen där vi satte oss i en ful soffa. En av tösernas bekanta skulle nämligen strippa/gogoa där eller vad det handlade om. Hängde inte med riktigt.
Läget försämrades och vi ville komma upp i tempo. Någon hade dålig mage och verkade INTE skämmas. =/
 "Palestinagänget"
   
Mys. Tequila! Flams deluxé!

Kilade glatt ner mot Crown där vi skulle avsluta natten. På resan dit hände något underligt... vi alla har vår "grej" och tydligen är Ellis grej att lägga sig ner på dom olämpligaste ställena du kan tänka dig. Visste inte om jag skulle skratta eller skämmas men bubblade till slut ut i asgarv. Det VAR roligt! =)
 

Kom in på Crown. "råttan" var jobbig, luktade illa som inget annat. Karaoke (dock ej för mig), dricka, dans och knepiga typer. Inge illa menat men min smak är helt enkelt inte du. Uuuh! Kan säkert vara trevlig men nej tack.
Sen tog det slut. Gick neråt illamående allihopa. Uhh!
Jag hittade Petra och en trevlig snubbe som jag hängde på. Kramkalas med vännerna som sedan  gick på sitt håll.
Sen satt jag och höll låda för ALLA inne på Falafelstället. Blyg? Neeedå!
Sen kom där en penis mitt i maten som fick tyst på mig. Och inte fan var det den lilla heller. Smack!
Tänk och få en sån i ansiktet bara sådär. Vilken upplevelse!
Petra fick den nobla äran att köra mig och två karlar hem. En minut senare tackar jag fint och hoppar av.
Men jag kom hem säkert i alla fall!
Lite så fylletjaffs tror jag. Eller egenligen inte, men en hel del brist på respekt sådär miss i morgonen. TYDLIGEN!
Gah, när man bestämt sig för tycka okej om en person så blir det bara fel när man ska behöva en massa. Is not the shit! Låt andras "måsten" vara deras. Behöva förklara sig, jag tror då INTE!
  
Petra. Gänget. Jag fattar inget men har kul ändå!

Torsdag. REDAN!
Uppe tidigt för att sola én runda innan det blev en vild tur på Jägersro Center.
Hem om snabbt för att fixa till nyllet och diska lita efter gårkvällens "öppna bar".
Sen kom töserna och då blev det vin, fniss och lek!
Petra såg sin uppgift att fylla mig vilket som aldrig är direkt svår. Efter två glas så borde det vara bromsen man ska leta efter.
Efter lite vin och soft musik kunde jag ju inte låta bli att dansa lite. Dvs flumma runt i min egen hatt. Hahah.

Fnissade klart och tog en sista dans innan vi kilade ner till Debaser för en utsökt middag. Jag hade ju lovat min Cicciluring att hon skulle få det i födelsepresent. Bättre sent än aldrig!
   
Petra häller upp "fin vinet". Skål! Tazy-style.
 Hjärtekompisar. =)


Utsökt middag med en delikat efterrätt, maten stod ut ur öronen på oss.
  

Kilade därpå in till CubaCafé en stund för att mysa till salsatoner och rhytmer av desslike! Underbart!
Några slibb senare lämnade vi Petra kvar för att fortsätta vår afton på Möllan. Mascot blev målet.
Lyckades hålla oss för oss själva tills sista halvtimmen. Då fick vi sällskap av en kille. En man... en kvinna? jag veeet inte.
En typ som var född som kvinna men blivit man. Kille? Hm, fattar ni?
Denna sak fastnade för mig och jag som inte är så direkt glad för fysisk kontakt (framförallt inte med främmande karlar/kvinnor) blev smått knepigt berörd. Pussas, njjaae... det behövs inte.
Pratade på om lite av var och ett två tre så sitter denna sak och målar mig på ryggen. Tack?
Ne, han ville ha med oss till Cuba men vi tackade promt nej och ville gå vårt eget håll.
Efter gömt oss en stund killade vi hemåt.
Ofin som jag är så utbrister jag halvskrikande: Var fan är pattarna!?
Cicci svarar som alltid så gott hon kan på mina frågor.
Det vi inte såg fråns det var för sent var ett gäng som kom emot oss, varav en av dom hade värsta filmutrustningen på magen och med en rullande kamera. HOPPSAN!!!!
Dagens ungdommar på vift en vanlig torsdag sökandes efter pattar? Hmmm. Ett noll!
Sen spekulerade vi lite och Cicci ansåg att jag skulle skaffa en ny partner bara för att kunna ha något att berätta. Ehhh, jo men det är ju en kul andledning! =/
 
Min dikt, egenkomponerad. Målningen på mig.
(jag har då aldrig varit mycket för blommor och sånt tjaffs!) =P

Nä, natten hatt efter en sängfösare och ett par spekulationer.

Detta va lång ifrån allt, men tro mig, skulle jag berätta allt så skulle ni bara tro att jag överdriver. Hell no!
Det är livat värre att vara jag! =)

Nu ska jag försöka slänga ihopa mig och komma till jobb. Ett nytt äventyr väntar!

Peace out man eller kvinno-town!

Till töserna:
=)


(man blir varm i hjärtat. tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0