Spöklikt

Helt spöklikt tomt på folk.
Tyst.
T.o.m regnet är tyst och stilla. Vad sysslar folk med?

Vaknade av en armé av brandbilar som kom tjutande.
Sen gick jag upp och funderade. Överanalyserade... öf körs.

Hann kila iväg till Peter efter jobb. Gick lite tidigare eftersom det var helt dött.
Efter fotbollen ställde jag iordning sen åkte jag med "familje-taxin".

Tjofjöjt nu kommer jag!
Efter lite minglande så begav vi oss till Retro som var stängt och hamnade sen på Ice.

Konstiga typer och långa bollar på Bengt. Sen blev det bulle och hemfärd.

Min "förbuntman" har svikit mig för andra äventyr. Sen är folk utomlands. Typiskt, mooo!
Folk! ?

Ucha, att jag ännu inte gått vidare från lördagen är ju ett jekla helvete.
Jevla jevla jevla! Sen att man bedövar i samma stuk. SUCK!
"I can´t belive the shit i did.."

Jevla jag!

Ne, medans alla andra ligger hemma och är lediga och förhoppningsvis bakfulla så jag (givetvis) kila och jobba snart. Inte speciellt lockande och säkerligen inte speciellt givande.
Vem går ut och äter/dricker idag? Återstår att se.

Peace out majblomme-town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0