Som en 5-åring!

"Carolina är som ett barn, hon ska hämtas, lämnas och underhållas"
Detta enligt en gammal bekant. Blast from the past.

Haha. =)
Situation igår:
Carolina, stå nu still och lyssna på mig!
*suckar, putar med underläppen* jaaaaaaa?

Uch, seriös, var seriös själv och se hur det känns. =P
La la laaaaala!

Mongokväll igår. Börjar kvällen med att skära upp handen på en flaska utan hals. MOGET!
Segt, slött och jag gjorde något som jag inte gjort sen gymnasiet. Jag snusade!
Satt i baren och glodde hockey, jevla skit då. Hann inte med i slutet, vad tusan hände!? Hallon!?

En gamal goding:
Kurios - Galet & Vridet

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Läste att du snusat. Hur gick det? första gången jag snusade ramlade jag in i en buske utanför stadshotellet i den lilla byn där jag är född. Där låg jag i 2 timmar...

Läste också att du inte mått bra. Har du stöd?

Ta väl hand om dig!

2008-05-11 @ 21:50:01
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0