Skvaller & utnämd!

Haha!
Vilka intriger på jobb i kväll/natt!

Pratade nyss med Micke som gulligt nog var nere en sväng i kväll också. Han hann uppleva en del av "skiten" som hände.
Så kan det gå när inte alko-låset är PÅ!

ÄR JAG VERKLIGEN SÅ DRYG NÄR JAAAAAAAG ÄR FULL!?
JAG ANTAR! =)

Nä, en buse och sen natten hatt.
Rök på mongo-passet.
Stängning i natt (dvs 2-3) och så börjar jag 10 i morn (idag) till 18. 10-18 ORKA!

Dessutom blev jag utnämnd idag.
Sprang förbi "chefen" i all stress som tog tag i mig och sa, "Carolina, du är utnämnd, vi har utnämt dig till Miss MFF"

Haha!
"Vad kärt" sa jag och skrattade innan jag for vidare.

Detta pga att jag är den enda som vet, var, när, hur och eventuellt varför OCH för att jag är den enda som jobbar i min matchtröja och halsduk.
De andra töserna skiter i vilket och jag FATTAR inte varför. 
SAMT att jag inte jobbar så mycket eftersom "du fastnar alltid framför tvn/storbilden och är den enda som förstår vad folk snackar om"
Dumt att sätta mig på ett pass då jobbet spelar mindre roll! (vilket jag skällde på om, idag)
Ja vad fan dådå!? 

Men men öl är gott och busar is the shit!

Peace out miss mff-town!

image992

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-04 @ 03:47:00
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0