Så klart ju!

Dagens horoskop:
Du kan vara lite otålig gentemot din omgivning,
för att du inte tycker, att saker går så pass snabbt, som du skulle vilja.

Jag HATAR när inget händer, jag HATAR när det går slött. Så jevla drygt!!!
Som i kväll på jobb! SUCK!
Får smådamp på att stå stilla eller bara stå och uggla! Moooo!
Alla vet att jag INTE kan sitta stilla. Sån e jaaao!
Jag vet jag vet.... sorry sorry.

Vaknade av en underlig känsla... något stämmde inte riktigt.
För första året på LÄÄÄÄNGE så var det inte "första-maj-tåget" som väckte mig. Utan dom kom galandes ett par timmar senare. Då var jag redan uppe och blev inte fullt lika störd som alla andra år. =)
Så det var ju det som inte riktigt stämmde.
Nu är det maj. =)
Lite speciell luft och sånt dära asså. Me like!

Sen fick jag VÄRSTA anfall på jobb idag. Eller skratt-anfall-damp.
En "stammis", VÄLDIGT speciell kille var på plats idag igen.
Vi hälsade TVÅ gånger igår, men det mindes han ikke så han presenterade sig idag IGEN. Dessa saker som han sa och upprepade fixade ikke min bak-fylle-humor.
Med denna look och denna röst så kunde jag INTE hålla mig längre. Brukar kunna hålla masken bland gäster men idag bubblade det över som aldrig förr.
Jag FOR in i köket där jag började asgarva så tårarna rann. "M" kommer efter skrattandes hon också.
Vilken kille asså! Nä, ursäkta men HALLON liksom! Hahaha!
Det var nog dagens! =)'
image991

Fick sluta hyffsat tidigt, blidde lite aw med folket som var på besök. hade möte och jag slår mig ner för att lyssna och inte förstå handligen. Men sen blev det litte snickesnack innan dom beav sig.
Då satt jag kvar med kökstösen och var seriösa.
Flumskum!

Nu blire film och nattis hattis.
Upp med tuppen (innan 12) i morn för att spela badinton med Peter innan jobb.
Blir ju säket givande. =/ Haha.

Peace out 1:a maj-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0