Reunions part II!

Cicci säger: aj aj aj!
Jag säger: oj oj oj!

Det kliar i huvet, eller kanske inte kliar men jag sitter och kliar ändå.
Skönt när man behöver tänka efter lite.
Reflektera över dom två senaste dygnen som man levt i över 120km/h.

Ska inte bli för djup eller kryptisk nu utan nu kör vi från början, med eller utan detaljer!

Lyckades ta ett krafttag och träna lite i fredags. Ser ju ut som en boll. Verkar bli att satsa på "sommaren 2009" i stället.
Kilade hemom för lite luktegott och sminkedon och sedan var det dags att möta upp min gamla vän klockan 7. Träffades utanför Monbijou där vi alltid gick på disco förr. Haha! Men mitt mellan oss så perfekt ställe.
Efter massivt med kramar och sakning så promenixade vi ner till Möllan för att till slut hitta platser på Sapla.
Trots att vi inte umgåtts på 8-9 år så var det som förr. Gamla bästisarna!
Pratade lite om folket från skolan.(Johannesskolan) Själv har jag valt att inte ha kontakt med någon.
Lika bra, det verkar som det gått mer eller mindre utför för dom flesta. Vilka saker jag fick höra. Tragiskt!
Men något förvånande var att min vän nu är tillsammans med J. Vem kunde tro detta!? Denna J som satt märken i min mammas lägenhet för alltid. Han ramlade in i en vägg på en av mina fester som sprack rakt igenom. Döljs nu av lite dåligt spackel och en spegel.
 Old friends, together again.

Hur som helst. Efter en öl och catching up så möttes vi upp av hennes tjekompis kille (fast inte pojkvänn!!) ? för att sedan ta oss ut på en fest på Sege. En afrikansk kille som fyllde år. Hej och grattis typ.
Öl öl ööööl. 4 brudar på ballkongen och ämnet blev givetvis sex. Baah! Jadå, vi har alla våra knep och så vidare. Blev lite rädd för en av töserna som via sina biseuella vibbar kände att hon skulle supa mig under bordet för att utnjyttja mig sexuellt. Hon kämpade på men hade då inte mycket att komma med. =P
   
För att toppa kvällen så fick jag en annan afrikansk snubbe efter mig som "med sina blickar åt upp mig". Nu blev jag rädd på riktigt! Det var inte kul alls! =( Speciellt inte när det skulle dansas!
Så på min skrangliga engelska försökte jag ta reda på var jag befann mig och hur i helvete jag kom därifrån!
Töserna skulle på latinoklubb och jag skulle så fan i heller följa med!
Jag skulle testa teori!
Blev följd ner av en gentleman från turkiet som inte anser att flickor ska gå ensamma i stan. (Sege!?!?)
Som en räddare i nöden på en vit springare blev jag ivägsvept från denna hemska fest fast nu var det varken en räddare ELLER en vit häst. Men ni förstår bilden? Nee, inte jag i heller.
Hamnade på, vad kan vi kalla det... efterfest? Ja, det blir nog bra. Efterfest på andra sidan Malmö.
Livat värre och ankor med gummistövlar! Tydligen en teori som jag spelade in för att minnas men jag fattar NADA!
Efter lite sportighet på morgonkvisten... Sportighet? Haha jaja, man väljer ju sina tillfällen. Finns bättre och finns sämre. Öronplopp?
Kom undan UTAN hjärnskakning i alla fall! =)
Skulle sedan snabbt bege mig innan det var dags att byta personlighet, kände mitt andra, sämre jag komma fram. Fast innan man hann förändras så glömde jag bort allt med en enkel fråga. Haha. Jag är inte arg! :D
Sen skulle jag äventyra! Vet hur väl som helst hur jag tar mig hem. MEN istället för att göra som alltid, dvs ta gatan till vänster så skulle jag se var jag hamnade om jag gick HÖGER! Lite så småkul liksom. Jojo, efter 10 minuter UTAN att vaken se något eller veta var jag befann mig så kan man alltid använda sig av "jag är liten och förvirrad-rösten" så finns där alltid någon som tycker synd om en. Bra med folk som är ute och glider dygnet runt. Annars hade jag ju haft familje-taxin! =P

Kom i alla fall hem till slut. När var och hur är jag inte riktigt säker på. Varför jag såg ut som jag gjorde kan man också undra. Är det fest så är det.

Fick sova 3 timmar innan jag vaknade för att spendera några timmar på toaletten som den amatör man är.
Fick slänga på luren i örat på Cicci eftersom Ullrik ropade. (toaletten) . Sjukaste på länge.
Upp och hoppa, ramla runt och försöka bli klar trots dessa två ostadiga ben.
Skulle stryka skjortan som blev skrynkligare, skulle knyta slipsen som blev HELTFEL och sminket ville INTE fastna. Kila ner till Amiralen.
  Jag LER för fullt ju!!!

Turkiskt bröllop för 500 pers. Verkligen en upplevelse. Mitt första bröllop. Lite annorlunda antar jag men vilken upplevelse. Traditioner osv. Flera timmars seghet för att sedan megajobba en timme.
Givetvis var det jättekul att jag var bakfull.

Fick till slut kila för att på en kvart springa hemom och byta om och sedan fara i taxi mot Limhamn.
Lagom varm, slut, förvirrad och ännu inte riktigt stabil kom vi fram där vi efter lite otrevligheter kom upp på das fiesta. Värdinna i kaos och det tog ett tag innan vi fick ner henne för att slappna av lite. Tråkigheter som man aldrig kommer ifrån. Men jag hade trevligt ändå!
Lite gamla minnen dök upp... jaaa jaaa!
 Tre gamla gymnasiekamrater. =)

Efter att man kommit igång lite så bestämmde vi att jag och Cicci skulle hänga med "Skanne" och Linda för lite äventyrande på Etage. Eftersom vi inte kan köa så vippade vi och sen var det full rulle. Drinkarna flödade och denna övergenerösa "Skanne" skämmde bort oss som aldrig förr. Väldigt trevlig kille.
Hade riktigt skoj denna natt, dansandes på "slitage".
  Fylleglädje på Etage.

Sen kom svängen, där sa det stop och utan att känna någon trevlighet fanns kvar så ville jag hem. Direkt!
Vi kilade bort för att skicka Linda i taxi och sen promenerade vi till mig och sen promenerade resterande två på sitt håll.

En lyckad kväll!

Vaknade i morse av "Men Carro, lärde du dig inget igår".
Givetvis gjorde jag det, men det var ju IGÅR!

Min enda lediga helg och jag har då allt hunnit med en del. Både jobba och tokigheter.
Nu väntar en hemsk vecka med jobb alla dagarna, eventuellt en ledig fredag. Dubbla pass någon dag då jag jobbar på Moriskan 10-16 för sedan 17-stägning på jobb. Peeeengaaa!!!

Men men.
Peace out, varför har ankor gummistövlat-town!

Btw, det är det lilla som får en att uppskatta. Har jag varit "rälig" då så förlåt.
Nu betyder det dessto mer och låt oss behålla tankarna och planerna.
Tillsammans!


Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Bra att du har någon att prata med i så fall. Det är ju viktigt för oss alla. Stilig du var i slips förresten. Det passade du i.

Ha det gott!

2008-05-18 @ 20:56:30
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: sjuksyrran

Tackar för tipset. Då blir det kungsparken nästa!

2008-05-19 @ 17:38:48
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0