Respect my penis!

:D Respekt och penis. Två ord som används väldigt flitigt dessa senaste dagar.
Penis, haha så sött. =)
PENISLAMA!
Calle är en penis! Men guuuud, Carolina! Skärpning!

Respekt, ett starkt ord, vackert. Men innebörden verkar ha tappat sin mening. Betydelse?
Suck.

Fast fortfarande så är "kaos" det vackraste ordet. Innebörden? Nja, mitt egna, personliga kaos är kanske inte direkt vackert... men ordet i sig. Det jag ville ha sagt.

Igår...joodå!

Träffade min gamla gums för chill och skitsnack i parken.
Lite mer än 12 timmar senare kom jag hem, lagom "salongsberusad". Inte mycket respekt där inte! Men dessto mer penis, mitt i maten! Det var mig en syn! TOKIGT!

Nu efter en vild tur på Jägersro Center med nån slibbig chico så är det planerat att töserna kommer hit snart på lite vin och "snacks" innan vi beger oss ner för en, förhoppningsvis, trevlig middag på Debaser och eventuell utgång ÄNDA bort till Cuba? Vi får la se! Håll nu i hattan fan!

Carro köpa ny bil? Thhihihi

 
peace, love and fucking lots of understanding!

image1078

Tillsammans är vi inte ensamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0