Raggarrunda & tjackgratäng

Nyss hemkommen från att varit nere hos pappa och hämtat hem Ragge.

Berättade också för far min att eftersom vi namngett Ragge (audin) och Ragnar (husvagnen) så var det inte mer än rätt att pappas bil också skulle bli döpt. Han fick den nobla äran att heta Ronny! (lagom passande eftersom både jag och pappsen är stora fans av Ronny & Ragge) 

Hur som helst, Ragge är hemma och i morgon blir det äventyr. Eller playan i alla fall. Självklart Falsterbo, var annars!? Hoppas nu vädret tillåter bara...

Annars var det en rätt bra dag idag. Cicci och jag lyckades ta oss ner och träna SERIÖST och sedan på kväll bjöds det på middag. Mmm. tacka Cicci fiiiint!

Efter lite musiklistor och matsmältning var det dags att åka. (hämta bilen) och Cicci hängde på. Det var bra för hos pappa Arne får man filmer och choklad!

Sen körde vi hemåt med lyckliga miner då vi fick rätt på musiken vi kämpat med.
Bestämmde oss också för att göra något vi pratat om förr.
Raggarrunda på Gustav!  Mohahaa! Vad är meningen egentligen!?!? Var tvugna att testa juh!
MEN
Eftersom vi inte är som alla andra som dundrar på med tuggummi-techno så lullade vi runt skrålandes till Afroman - Because I´m High.
Sånna e vi? =P
Sen lämnade jag min vän för att komma hem och hamna här. Däcka till en film nu snart så man orkar ligga och sova på stranden i morgon. =)

Tänkte berätta om potatisgratängen också... varför jag inte äter det.
Kom på tal innan idag och det är VÄLDIGt få som egentligen vet vad som hände.
Men vill man ha tjack så kan man väl få ta det frivilligt? Eller är det alltid tjack i potatisgratängen i Göteborg?
Jag som INTE velat äta detta innan provade för att vara snäll mot värden, hur bra gick det!?
Tur man kan skratta åt det nu, det blev rätt mycket uppståndelse den gången. Tokigheter!
Men därför äter jag gärna inte potatisgratäng? =P
Haha. =)

Peace out med eller utan tjack i potatisgratängen-town!


Kommentarer
Postat av: Sara

E det falsterbo nu då?

2008-05-15 @ 13:43:28
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0