Pli på mig!?

Uch ja. Pli på mig?
Alla karlas dröm? =P

Pratade lite med en stammis igår. Eller i förrigår blir det just nu...
Efter lite dividerande om saker hit och dit så utbrister denna rara kille "du skulle bott hos mig en vecka. Då hade det blivit pli på dig!"
De andra tjejerna bara skrattade medans han tittade undrande.
"Carolina är en liten vilde"
Då skrattade även jag lite. Ja... inte den lättaste alltid. Tydligen?
Micke brukar ochså säga till mig att jag ska flytta hem till honom så det blir lite ordning på mig också.
Vad tror folk egentligen?! Att dom kan frälsa en?

Ne, den karl som lyckas dra ner en på jorden och hålla kvar en där förtjänar ett nobelpris av något slag.
Som jag och Cicci pratar om ibland. Det krävs allt något extra för stilla denna rastlösa själ och trångsynta överanalysist. (!?)

I övrigt var det skit igår. Malmö losade sista matchen innan uppehållet. Jonas gjorde bra ifrån sig även om jag tycker (FORTFARANDE) att han ska sluta som målvakt och bli pappa till mina barn i stället. På heltid! Allt uppmärksamhet åt Carro! =)
Fast jag vågar fortfarande inte prata med honom. Men vem behöver prata!? ;)
Nästa blir väl att Andy ber honom signera mina tuuudooor, som han gjorde när jag var smygkär i Jon Jönsson. (före detta spelare för MFF).
Något som denna spelare inte sa nej till, samtidigt som jag försvann flera mil bort på en sekund medans han stod med pennan i handen. Haha, tider, tider.
Hittade också en gammal bild från den tiden.
Var man röd om kinderna eller vad!?

Men men. Det var då det. Nu är det Joans som gäller. =)

Som sagt, dagen slutade ikke bra så jag tjurade och gick hem.
Vår nya kock som namngett alla vinkade mer än glatt adjö till "älsklingen" som jag blivit i hans ögon. Förvånad till max att det är en av dom andra som heter "hon med tuuudorna". HALLON!?
Denna norrlänska sak är hejjar på AIK (som tydligen dom flesta från upp i landet?). Hans "hejdå älsklingen" mötes av mitt långa finger innan jag smällde igen dörren och kilade hem. Ja, ni vet ju vem som kan smälla med dörrar som ingen annan! ;)

Kilade hem för  salogning och fetdäckning efter Kill Bill.
Möööhe trött i morse. Som folk säger "man känner sig bakfull av det".

Ingen träning idag (igår inte) utan det enda som fick motion var mitt stackars kreditkort. =(
Jevla stan!
Lyckades också bli övertalad till att jobba min lediga helg.
Bröllop-något på amiralen och vem kan säga nej till cheeeefen!? Ska dock bara jobba några få timmar och hinner sedan snabbt slänga mig i taxin till 25-års festen i Limhamn. Carro på vift själv? Vi vet hur detta kan sluta...

Kilade sedan hem om för att sedan kila till jobb och mötas av "hej älsklingen".
Tycker denna karl ska passa sig. Norrläningen eller ej! Fattar givetvis bara hälften av vad han säger men håller med lite småglatt ändå.

Efter en stressad och varm kväll i baren till en spelning av "Holly Golightly" som ALLA verkar känna till förutom jag. Beror kanske på att jag INTE är en rockabilly. Mer om henne på:
http://www.minou.nu/minou_7/m_holly_golightly.htm


Plockade sedan ihopa mitt för att "kila hem" dvs säga sätta sig i baren.
Hålla sällskap med favoriten juh!

En annan stammis (stället kryllar av dessa goa stammisar) han blev lite paff när han sa hejdå för att kila hem.
Vad är det, vad har hänt!? Sa han argt till mig där jag satt med min öl.
Jag: Vaddå!? Säger jag och tittar upp.
Du ser så lessen ut...

Men LOL! När jag har gått av så behöver jag inte springa runt med ett jekla smajl. Jag kan flappna av och vara "jag". Kanske ser jag lessen och yr ut... men jag behöver inget annat just då.
Tack ändå P.  =)

Jag vet att jag alltid är så "sprallig", men det finns stunder då man inte tror att någon ser en, då när man bara "är" liksom. Jag är inte ledsen, men jag behöver inget fejka. Givetvis är jag ALLTID glad! =)

Nä, nu kan jag inte sitta här och fylle-lulla. Ska upp om få timmar för att försöka träna och i afton ska jag hämta hem Ragge. Min bilafan! Goa skithög!

Peace out, you can´t handle Tazy-town!

(jag är ju inte som "dom", alla andra ;P )
Lägg ner gosse, du pröva det gick inte. Heeejdåååe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0