Playa del Falsterbo & katt som hatt!

Uuuh, klockan 10 i 9 i morse så bestämmde jag mig för att inte ha kvar Ragge i stan tills jag fått parkeringsplats. Speciellt inte nu när det är jobb i mängder.

Körde ut till min kära far där jag möts av hans morgonhumör som är lika illa som mitt.
"Ta bort den skithögen för min gård! Vill inte seee möget!"

Jag som är lika go på morgonen kontrar med:
"Äsh, sluta nu för fan!"

En snabbfika sen åkte jag med honom hem för att hinna sola och träna som jag duktigt nog gjort idag.

Under resans gång berättar han stolt att jag ärvt hans "humörsvägningar", "morgonhumör" och "sätt".
Inte mycket att skryta om. =P Men när vi bråkar, då jevlar! Det är hårt och det går snabbt, sen är vi bästiar igen. =)

Var på playan igår. Falsterbo som är som ett andra hem var målet. Som vi sa så känner man sig hemma där. 
Får ju kolla läget inför den årliga veckan i sommar.
Kanske lite blåsigt men färg fick vi ändå!

Så tomt, så tyst. Man hörde både fåglar och havet vilket man ALDRIG gör annars och inte en kotte i närheten. Eller jo, kottar var där gott om. =P
Annars är där campare och liv som aldrig förr. Vår plats hade nästan växt igen. Som den gör varje år. Men det var lite fel att se allting så rent och fint och farmförallt SÅ TYST!
   

 EN av bilderna från 2007, vårt plejs. Och här blänger vi på folk som flyttar in PÅ TOK för nära oss! Fyyyy! Fast Joel och Matte (på bilden) verkar mest nyfikna på hur dom ska få rätt på sitt backande. Blev inte riktigt bra för dom små liven. =P

Solade, fikade (med kaffe och givetvis Cicci-bullar) tills vi fick nock och körde hem. Även "den lille" var framme en stund... "så liten den är" galer Cicci.

Stannade givetvis för en glass vid Kanalkiosken där jag misslyckades med något totalt som sedan blev en trend. Vaddå INTE att man får stå här!?

Efter ett misslyckat äventyr i stan så lämnade jag Cicci för att kila hemom och sedan sticka ut till Carro. (mååår). Carro är vår lilla mor som ser om oss, hemmafrugan. =P

Fika och mys på ballkongen innan vi flyttade in för att spela lite Party och sedan se finalen av Top Model. "ingen sport på min tv!!!"
Detta har Carro gjort klart för oss för läääänge sedan. Tråk! =P

Lekte lite med katten också, han blir bara större och större den lilla sötnöten. Vi brukar alltid busa och efter massa lek och pill i mitt hår så somnade han fint på min mage, där han låg och såg ut som något man kört över. Haha.

   
Katt i låda. Katt på mina ben. Katt på min panna och katt på min mage.

 
Är han inte go? På sista bilden sover han faktiskt. Helt seriöst så ligger katten så. Baaah!

Ne, man kanske skulle måla dom nybrända kinderna och bege sig till jobb...
Tråkigt nog.

Btw, you are always on my mind... 
Typiskt nog. ;) Fast bara på det "okejiga" sättet.


Peace out, falsterbo rockar town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0