Nattens misslyckade äventyr!

Nu har hon varit i farten igen!
CAROLINA! Som både mamma och Cicci kan utbrista när jag gjort någon av mina tabbar.
(eller när mamma blir arg på mina hyss som hon KAN snoka rätt på ibland)

ANYWAY!

Åkte med pappa till ingemansland (antecknade noga så jag hittar dit till lilla farsgubbens hus) .
Lyckades ta mig till min egna håla, Malmö.
Efter lite nattliga sms så blev fika bestämt. Inte mindre än hos "hemliga Mr M" på Amiralsgatan.
Efter fika, hockey och hemligheter så ville jag bege mig. Lyckas då (till att börja med) låsa ute mig på en gård (som jag trodde var utgången) och blir fast där eftersom jag inte får tag på någon. Mobil? Vad är det?
Så jag klättrar! Sportiga Carro flänger och har sig LAGOM förvirrad och ska nu hitta bilafan från denna nya position. Yrar runt och hittar till slut rätt på smågatan där min lilla audi står och väntar. Blev så rörd att han fick sig en klapp.
Detta slutade ju bra.

SEN... Sen bestämmer jag mig för att ta "mina jevla hemligheter" till ett av favoritplatserna. Brofästet!
Där har många minnen och faktiskt aktiviteter utövats! Ja asså... DANSANDE och sånt. =P
It´s a beautiful place och vatten får mig att finna inre ro. Knepigt men sant.
Lyckas jag hitta dit? NEEEEJ!
Svarar någon på samtal eller sms!? Nej, folk sover väl nu...
Så, jag yrar vidare i min ensamhet och hamnar i Klagshamn som faktiskt också kunde funkat, OM DÄR INTE VARIT FOLK!!!
Ni stör min sinnesro!
image994 Från brofästet.
image996
Från ett av Brostampen... vid just brofästet. =)   (fästet skymtas i kanten)
image995
Bild från förra året då där FAKTISKT inte var några folk där.
Förutom jag och tomten på bryggan.

Så jag hittade till sist en motorväg och körde hem.

Misslyckat värre.

Sen vill p-automaten inte ta mina pengar och jag VÄGRAR att gå upp klockan tidigt. Så där blev det en kort fight som jag till slut vann. Om Klockan 12 räknas till att vinna. =P

Nu efter alla om och men så ska jag ta mig en tunering till sen hoppa i säng.
Måste ju flytta bilafan vid 12. ;)

JO! Och så tror jag att jag har fått en sån "finne". Ja ni vet...
Jag får ALDRIG sånt. Typiskt! Moooo! (som kon säger)

Peace out, faaak jo som stör min sinnesro-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0