Lyckats...

Idag har jag lyckats med följande:

Spela badminton med Peter klockan tidigt! (allt som hamnade utanför mitt rack var UTE!)
Tyckte han körde lite med mig... tur att någon får motion liksom! =P

Slösa bort två timmar någonstans där jag inte kan hitta dom. Blir lita sen på det nu asså...


och sist men inte minst...

Sätta fyr på duken ute på ballkongen. POOFF!

Men men, sånt händer ibland.

Nu ska jag snabbt som tusn bege mig till jobb och se vad där händer för spännande.
Full rulle och små-kaos? Kanske.

Kilar kanske förbi Jerriko efteråt där Peter skulle jobba som vakt i kväll/natt.
Störa sig till MAX!? Jag tycker!
Lite så rääääligt som bara jag kan! =)

Peace out, var fan är mina timmar-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0