Lunch as frukost?

Lite kärt...
Lagom nyvaken MEN ÄNDÅ uppe fick jag sms av Peeeder.
Luncha?
Tanken var fin men eftersom lunch för honom är frukost för mig och jag äter inte frukost så fungerar det inte i praktiken. Men som sagt, tanken var fin.

Skulle bara jobba extra igår nån timme. Tog stägning i stället så ALLA andra kunde dricka öl. Mer personal än gäster igår haha.
Busslast från Stockholm. Trevliga typer. Skulle egentligen bara jobba under deras snabb-middag. Yeee yee!

Rykten sprider sig och sanningar kommer fram.

Tråkigt nog lyckades jag inte få bortbytt min tid på lördag så det blir ingen 30-års fest för min del. =(

Ska försöka få tag i min trötta Cicciluring så det blir nån träning av i dag, annars får jag göra som igår. Ut och springa själv. Jätteroligt i regnet juh!
Måste komma i form till paintballen! =)


Så jevla cool!


Peace out M.I.A-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0