Jag = Tråk !

Jag är tråk. Tråk tråk tråååk. Vilket ord haha!

Tråk på dig själv! Eller nåt. =/
Alla andra är tråk, jag är skitrolig!

Humörsvägningar? Vaddå, låt en kvinna ha lite psm va?
Eller ärligt? JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG! Du irriterar mig bara av att vara. Uuuh! Ryser.
Suck!
Ääääckliii!

Små-dött på jobb. Bästaste Mickeman kom förbi idag och hälsade på en stund.
Eftersom han fyllde år idag (igår) vilket jag glömt HELT (FÖRLÅT, FÖRLÅT) så fick jag stå för bärsen. Där försvann min personalrabatt för hela året... lönen försvann också? =P
Neeeedå! Minsta man gör för sin Micke.
GRATTIS PÅ 25ÅRS DAGEN!!! =P (är väl egentligen lite över 50 typ... haha)
PUSS, älskar dig!

Som sagt så kilade jag bort till Jeriko efter jobb för att tjöta med Peter och hans kollega utanför. Biffiga vakt-kontakter (banan-kontakt) är alltid bra? *haha* Nee, tror det är rätt säkert på den fronten, eller hur "Fredde"! (vakten som abolut INTE heter Fredde)

När även Peeeder (INTE Hans) slutat så ställde han in mitt psyke på ostbulle. Så vi tog oss en promenixare till Herr B.
En bulle som om inte allt för länge ska bli min munchies! Mmmm




Jag VET att jag kanske inte riktigt "är den" jag "ser ut" att vara.
Jag ljuger inte... men säger samtidigt inte något själv. Kontring: "du säger AAAALDRIG något ändå".
Vad ska jag säga? VAD finns det som du kan må så bättre av genom att veta om just vad jag "känner"?
Nä, jag kan prata men det är sällan jag berättar. Så har det varit,är det, hur det blir sen vet vi
då.

"Upphör aldrig att förvåna" ??? Kanske.
Vissa saker klarar du dig bättre då du INTE vet...
Din syn på saker behöver inte vara min!
Den jag "är" och det jag "gör" är något som jag får stå för, men att du vill se bortom "mig" så är det ditt beslut. Tänker ikke ändra mig för dig. När jag vill och känner för det... är det dags.
Nu är jag vad jag är och idag innebär det "tråk" och
"shit vilka humörsvägningar"
Vem är du, sitter i min bastuuuuu!!!


Peace out, för är ju jag tråk-town! ;)
(men jag lovar att jag kan roa mig själv... you know...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0