Heshe, shehe WOOT!?

Nu har jag snart haft ett dygn på mig att spekulera bland mina tankar men jag KAN INTE få rätt på det. Finns inte en chans i världen att jag benar ut denna gåtan. Äsh, vad fan, bara man mår bra så! =) Väldans trevlig i alla fall!

Jaha då var "min helg" slut medans alla andra precis ska börja sin. Men vad fan, jag som är ett "fredagsbarn" har fredag hela veckan! =)

Lyckats trolla bort dagen, vart tog den vägen?! Haaaallå?
Vad fan, jag som hade behövt sova nån timme. TYPISKT!
Men ändå, ska ju eventuellt träffa nån på jobb sen så jag får frågat mina frågor, kan bli trevligt!

Igår:
Maten var asgod på Debaser och salsan kickade fett! "Pantaaa meraaa"
Sist men inte minst, Möllan ÄR Möllan!

Mer om "lill-helgen" sen, måste outa!
Tazy-style, the one and only! (lite sådär mupp såklart!)
image1079

Peace out out-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0