Förlåt samt Ävetyr!

Äventyr deluxe!
Sen jag vaknat har jag varit hemma 10 minuter.
Is the shiaat! Mer i morgon eftersom det kommer bli dag 2 också!

Brottsliga? Haha.
Busiga heter det!

Får be om ursäkt till Danne som råkade ut för mitt morgonhumör idag.
Denna snälla påg ringde mig efter jag fått sova NÄSTAN 4 timmar och säger att han står utanför och tänkte att vi kunde snacka lite. Jag får världens flipp och skäller ut denna stackars påg som inte förtjänar det alls. :(
Gormar en skvätt och lägger sen på. Adjö!
Förlåt vännen. Me so sorry, men jag är inge glad när jag nyss vaknat.

Nu ska man väl försöka sova en hel natt så man kan busa loss i morgon också, sista dagen i frihet. =P

Peace out, jisses vad busiga vi var-town!

Smakprov:
Intrång!?
Ursäkta, där var faktiskt öppet!
image997

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Så jäkla bra bild! :) Ser nästan ut som mig när jag är ute på övergivet-spaning!

2008-05-07 @ 19:37:04
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0