Vilse? Trådar!

Klockan är 04.06...
Här sitter jag och är vilse i min egen trädgård?
Ne, men nästan.

Helt slut, fucked up mycket på jobb. Kom hem för inte så länge sen.
Mongo träningsvärk från allt wii:ande igår. Jevla baseboll!

Alla trådar, dom DRAR!!!
Drar i mig som aldrig förr.
Jävla docka man känner sig som. TazyTrasdocka? Minst sagt.
Jag har klarar det förr... varför är det så fel nu? Varför går det inte ihopa!?
 TazyTrasdocka. Knallar på ändå? Tom...

Vuxenvärlden kallar, vardagen drar tillbaka.
Upp eller ner!? Fack-et (till höger) BLANDA!!!

Det kan liknas med detta:
Jag vill kunna spatsera i sånna nya fina dojjor...
Men det är så så mycket bekvämare med dom ingångna!

Livet i jämnförelse med fötter av en tös som har fotforbi. Vart är världen på väg?
Vart är jag på väg?

Det regnar, det är kallt.
Jag fryser, jag är trött.

Hade du förstått, hade du sett.
Du, du duuuuuuu!
Man drar i ett gummiband... hur länge innan det smäller?

image834

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0