Tröttsamma alkohol!?

Jo men tjena!
Efter 8 timmars lyssnade på vad alkohol gör med både kropp, knopp och samhälle så fick jag ÄNTLIGEN pela min trötta träsmakiga rumpa hemåt.
8 timmar!!!!
7 timmar återstår och sen är jag fri! =)    (förhoppningsvis...)

Jobbade kväll/natt igår och lyckades ta mig hem hyffsat tidigt eftersom det var lagom lite att göra. Hann med det mesta INNAN.
Vid 01 får jag reda på att jag ska vara på plats 08.30 (!!!) i Stadshuset, dagen därpå, dvs idag. 
Bra planering där.
Lyckades, givetvis, IKKE somna trots all hjälp jag får och var lagom sleten i morse.
08.29 rusar jag in i lokalen med frillan på sniskan och ett mycket trött ansikte.
Tror ALDRIG att tiden gått så sakta som idag.
7 timmar kvar... bara att bita ihop!

Börjar känna att visst måste ansvaret börja någonstans.
Man MÅSTE ta tag i saker! En självklarhet för många?
"alkis med körkort!?" Ja, jag säger då det. ;) Tur man kan skojja? =P

Nä, lite småtrötter nu. Kom nyss hem...
Efter en lång dag och då jag egentligen bara ville däcka så hamnade jag borta på fin middag med underhållning och andra trevligheter.
Stod och blängde på mina potatisar då detta underbara erbjudande kom. Vem kan säga nej till det!?
image862


Så nu MÅSTE jag somna!
Ska orka jobba under matchen som vi visar i morgon. Lär bli liv i luckan! =)

Kan jag sänga annat än SKÅL!?

Kommentarer
Postat av: Sara =)

var jobbar du nu?

2008-03-26 @ 07:10:21
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Tazy

En krog i närheten. Mellan Folkets Park och Nobel. Nära och bra! =)

2008-03-26 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0