Samla änglarna!

Jiiiippiiiie!
Vad glad jag blev här om dagen när Zoran (gamla chefen) ringde.
Eftersom han har egen signal så hoppade jag upp för att svara! =)
Efter massa tjötande och det ena och det andra och om hur "världen utanför Jägersro" suger så kom det.
"Kan du tänka dig att köra upp till Göteborg den 19 och jobba?" 
Samla gänget, fylla en bil och jobba under "Stora Priset" eller vad det heter.
D.v.s SAMLA ÄNGLARNA! (Zorans änglar). Ligan!
Tyvärr kan ikke Carro joina, en för tillfället vingklippt ängel?
Men jag, Lollo, och Linda är på än så länge. Vi fick fundera på vilka två till vi ville ha med. Jag och Lollo pratades vid lite för att se vilka vi kunde tänka oss. Nån ur "maffian"?
Vi får fundera och se vilka två vi kan tänka oss att orka med en hel dag. =P

Vad har mer hänt i veckan...
Igår spelade jag badminton med Peter i Aurahallen och det känns som faaaaiken idag. Var nog lite snål med strechandet...
image863

Har varit hemma hos Carro en dag och myst.
Fick flipp på den gamla goda tiden och bombade hennes dator med musik från 20-talet till the 80`s!
Mr Saaaandmaaaan! Do the Locomotion?
eller som jag och Carro sa om vår fest "It´s my party and I cry if i want to".
Helt tokigt! Körde lite footloose och andra mongodanser.

Lekte givetvis lite med misen som är så toksöt!
Sen kom Jerresa en sväng och sen efter lite "Shawn the man" (helkul) så begav jag mig hemåt.
Två klipp.
1. Carro är min fjortisboy och jag FÅR ta på henne! 
2. Lilla Mishe. Så underbar!

1.
 
2.
 

Så, nu ska jag bli klar med tvätten och sen är det party som gäller.
Fest i Oxie och hur det slutar vet man inte fråns i morgon! ;)

Peace out party-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0