Manu, Snöstorm & Sommar

Vad faaaasiken var det för väder igår!?
Shiaaat!
Gick  vilse till jobb. Såg NADA och gick en gata fel. Mooo!

Mitt i snön fick jag sommarsug och satte på lite "så svensk" och började dona om med skivor till Falsterbo. =)
DET är sommar om något! Sen är det bra att ha cd-boxen laddad. Hell yeah!
Så länge sen man lyssnade på just cd-skivor egentligen...

Nu är det Manu Chao som spelas på högsta möjliga nivå bakom mig. han gör mig glad. (gladare)
"Welcome to Tijuana". Ja tack? (Manu Chao, Bongo Bong, känna igen?)
Bongo Bong= http://youtube.com/watch?v=-m7hxzwW0qw&feature=related


Han är så mysig!

Uch, jag veeeet inte. Ska ut och köra en lång runda innan mötet. Fundera lita.
Trött.
Fundersam.
Havet funkar alltid, sitta och glo lite.

Behöver nog slippa just vissa "saker" nu för det tär.
Samtidigt vet jag inte hur jag ska hantera det.

Jag vill ha nytt!
Ny miljö och omgivning.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0