Gjort det igen?

Nu har Carro varit i farten igen! Skepp o´hoj!
Man kan inget annat än att sucka och undra.
Hellyckad kväll igår! Singstar-afton hos Peter.
Mycket blöt kväll som han själv sa för inte så länge sen.

Drinkar och skratt flödade.
Jag gjorde en "Carro". Många knepiga saker som hände. Skoj skoj!

*Cykel i storm = cykelstorm!
*Jag blev hypnotiserad och blev en kyckling.
*Skumpa? Kork i taket? *oskyldig*
*Folk däckade under köksbordet,  powenap?
*Öronhängen delades ut och bytades till höger och vänster. Jag "blev av med" båda mina eftersom Cicci hade ett och Peter det andra så jag fick nöjja mig med ett av Ciccis.
*Jävla sjungande och t.o.m jag skrålade för skojs skull!
*Misslyckat vattenfall? Jag tror!
*Fiskar äter salta pinnar?
*Tröttast däckar först?
*Jag har varit och åkt skidor med någon?  Har aldrig stått på ett par ens.
*Cicci skaffade en flikvänn? Huh?!
*Namnbyte! Jag med mitt minne mindes IKKE många namn och var inte blyg att dela  ut nya. Ove tyckte jag var tuff, det sa han idag! Bertil ramade mig hem eftersom jag inte kunde cykla. Haha jag var så fuller att jag ikke kunde cykla! Provade en tur men sen bestämde något nyktrare Bertil att HAN cyklar, jag åker. =/

Jag: Ursäkta vad hette nu du?
Han: Christian. (tror jag)
Jag: Du.. eeehhh, du där ska dricka en klunk.

Småsaker? Jo, men roliga!

Men mår som man förtjänar? = uuuh!

Sorry IGEN till er som blev lite natt-terrade av mina sms. Först ett fel och sen ett förlåt.
Det här med telefoner asså! Uj uj uj.
Tror t.o.m att jag lyckades skicka ett sms till min nya chef. ILLA!

Får väl domen i morgon.
Jobba brunchen.  Eventuell badminton på eftermiddagen? Får se.

Får skriva ner en annan dag, nu giiiiter jag ikke mer.

Övrigt:
Fy faaan vad Malmö är litet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0