Danny, Charlotte & Logiskt?

Logiskt?
Låg och flummade till tecknat i morse. "Fraklin".
En sköldpadda och en björn leker, kastar boll och pratar med varandra... sen kom en hund skällandes. För hundar kan ju inte prata!? Vad är det för budskap!? Sköldpaddor och björnar kan men inte hundar? Inte ens i tecknat!?
image830 

Sova i natt? Vad är det!?
Shit vad sleten jag börjar känna mig. Blä!
Äntligen när jag somnade idag så ringde det, och efter ha uppfattat orden "misshandel, polis och kaos" så kunde jag lika bra inte säga "ne, men jag sover, hörs sen." Blev ett långt samtal, men det kan vara skönt att prata ibland och jag hängde med så gott jag kunde.
Uch, verkar vara en tradig historia men kanske är det bäst så nu? Jag hejjar på dig och du klarar dig nog allt bra ska du se!
Finns i alla fall här.

Hinner knappt somna om sen igen och så ringer nån telefonförsäljare. FFS!!! Give it up!
Så jag sket på sömnen, vill sig ju ikke.

Igår var det schlagerkväll på jobb. Fullbokat! Hann se lite av både det ena och det andra och när det var omröstning så var det hur lugnt som helst.
Helt klart Charlotte som skulle vinna! Jag tycker!
Sen hur det går i Belgrad får vi se men grattis Charlotte!
image829

Efter melodifestivalen så försvann en del folk och en del nya dök in. Flyttade in från golvet till baren där jag hängde mina sista timmar. Hur dött som helst. Sms-terror från min sida!
Stänger till slut och kilar in i andra delen där jag stötte på bekanta. Lilla hjärtat var ju på vift!
En snabb cigg med Andy och sen blev dom utslängda och vi tog tag i det sista.

Afterwork PÅ jobb och sedan afterwork på någon annans work. Is the shit!

Antagligen kände jag mig ensam (?) och hittade på att jag skulle träffa någon och ställde mig och väntade i porten. Efter ha väntat i 10 minuter på min fantasiträff så bestämde jag en riktig och så blev det gårdshäng med en levande människa. Helt galet att det finns sånna som dyker upp liksom. Coolt!
När blir man för gammal för gård-häng btw!?

Pratade med Cicci för en stund sen. Eftersom vi inte lekt på HELA helgen så fanns det ju massor att prata om. Vi hade ett v.s samtal. Jag berättar något tokigt jag gjort, hört, hon kontrar. Givetvis vann jag med mina äventyr och historier/rykten! =)

Något olyckligt.
Det VAR Danny som åkte ut i fredags. =(
Fel, fel FEL! Han kickade as för tusan. Salsa är ju hans grej. Jevla publik!!!
Men eftersom det inte är allt för många program kvar får man väl följa dom och se hur det slutar. Fast egentligen kvittar det ju nu. =P
image831
Grr!

Ja och sen då?
I natt blir det till att sova satan, jag skyr inga medel och har bunkrat upp ordentligt, nu jeklar!

Händer en del i veckan och då kan det vara ett plus att vara utvild om bara för en natt.

Ska ringa och gnälla på pappa så jag får låna bilen. Rally? Jag jaaadå!
Ska ge Cicci en tur hon sent kommer glömma eftersom vi ska ut på raggar-runda haha. Yeah!
Dessutom ska jag övertala honom att ge mig den ena bilen eftersom han har två. Egentligen hans förslag en gång för länge sen...
Nu tycker han att jag ska låna volvon NÄR jag vill, jag tycker att jag kan FÅ audin!!!

Jag menar, vem vill inte ha tak-lucka i sommar liksom!? Fränt! =P
 vs  ?

Nä, NU är det dags. Tazy ska tuppa av snart! Som bara den också!

Peace out aj löööv yoooo Danny town!
*fniss*
(dessutom går ett rykte om att jag har konkurens från Carros 8-åriga kusin... men eftersom hon fick blippa sist vi var på Coop så borde jag få Danny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0