Audifan!

Livat värre det blev igår även om inget gick som planerat.
Jag tog bussen ut till Arlöv för en fika och lite Top Model med Carro.  Sen skulle vi köra till Oxie och ta en fika med Maria. JoooJO! Jevla bil haha. Skulle dagen till ära låna Jockes bil för allt äventyrande. Jag rattade ocg rattade och TARRADE men inte fan hände det något, har KRAMP i mina armar idag. Så jag satt mest och  gal något i stil med "ra taa ta ta taaa". Sen såg jag ut som Mister Magoo när jag körde haha.

Kom fram till Maria som välkommnade oss ute i trädgården. =)
Efter lite klydd med stereon så kom vi ÄNTLGEN in och fick även se klippet från Halloween som filmats. Hade jag mundiarré den kvällen eller vad!? Djävulen i centrum haha.

Sen fikade vi, pratade lite skit och gosade med dom söta kissemisarna. Vilka bebbar!!! jag vill ju också ha en. Carro ska ha en av dom. Avundsjuk man blir.
  
Alla tre. Honorna. Carros blivande sötnöt.
Är dom inte underbara!?

Kvällen var planerad att sitta på Fagans och spela quiz men eftersom ALLA klyddade på ett eller annat sätt (som vanligt) så körde vi tillbaka till Carro och hade lite spelafton och jag fick äntligen min öl!

Hann dock först med lite rally i industriområdet också. Jag körde tydligen lite 2 Fast 2 Furious trick som jag inte ens fattade själv. Glassigt!
Carro skulle testa att ratta på möget. Jag satt och höll i mig som aldrig förr. Hur Maria hade det vet jag inte =P

Sen efter allt spelande
och ölande  så fick vi ride hem. Najs najs.

Inte länge efter jag kommit hem så frågade Anders om jag skulle med ut på ett nattabloss och det kunde jag väl. Som vanligt så hängde vi på skolan här nere.
Fjortis!!!
Sen fick jag nog och gick hem och däckade gott efter lite Ronny & Ragge.
Har lånat hem dvdn av pappa. Me looove!
 Sportiga Anders.

Nu ska jag bli klar och bege mig ner till stan på "möte" och sen hem om för att sedan kila ner och hämta tider på mitt nya jobb. =)

Sen bär det av till Carro och Jocke för en kalaskväll. Man måste ju fira mig liksom ;)

Gutten helg och sååånt!

 Skål på maaaaj!

Kommentarer
Postat av: LEE

okej jag kan hojta om 2 veckor då jag räknar att cyklen e färdig. har inte kommit till skott, det har blåst så mkt ute :(

2008-03-08 @ 11:59:51
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0