Alkis med körkort...

har varit temat för helgens bravader.
Småalkisar är vi allihopa... tyvärr.

I fredags (mycket braaa dag) började med att Maria kom och hämtade mig och sjungandes om kokosnötter så åkte vi ut till Arlöv där Jocke och Carro redan satt och väntade i bilen.
Körde ner till Burlöv och shoppade loss. Jag tänkte få till en karatefylla... men det sket sig. =/
Tog oss sedan hem till Carro för att börja med maten och dona.
Jag rök på att duka. =)
   
 
Alla färdiga och maten likså och hugg in!
En god middag med trevligt sällskap, kan det bli bättre!? Nej, och det fick vi uppleva sen...
Vi såg Let´s Dance och spelade lite vattenfall, spelade Mario Kart OCH  korkade upp skumpan!
    

Allt var kalas, sen bröt helvetet loss...

Smågnabb som ledde till slagsmål som ledde till kaos jag inte ens vill prata om eller tänka på.
Jösse hade också kommit ut en sväng för lite umgänge. Tur att vi var en till säger jag bara.
Uch nej. Denna kväll gick rakt ner åt pipsvängen. Uch och iväg. Tack och hej.

Jag och Maria lullade ner till bussen och sedan hängde vi utanför mig till hennes taxi dök upp.
Skönt att kunna prata ut lite om kvällen. Har väl inte kopplat ihopa allt riktigt än. För mycket på en gång.

Sen när det var slut för idag, så var det inte riktigt slut. Som alltid. =)

LÖRDAG!
Trots att man lyckades avsluta fredagsnatten med att att bli spik-nykter på två röda så lovar jag att man mådde ju som man hade tänkt när man vaknade. Tror Mackan ringde vid 4 och då lyckades jag ta mig upp för första gången. Jaaa, jag borde ha hjälm! =P
Sen tog jag tag i saker och fick för en gångs skull "mamma-lagad" mat. En gång om året det händer, men det kom jäkligt lägligt!
Sen tog jag tag i saker, fick planerat lite och kom till skott med att bli människa.
Klockan 20 var jag på plats hos Cicci.
Såg lite melodifestival. Fattar inte meningen med allt tävlande. Var bättre förr! Så efter lite oengagemang så blev det "vår" musik i stället och en bag-in-box.
Hnn ner en sväng till torget där vi träffade Mackan och sen kilade vi upp igen för partaj.
Lagom sena fick vi bestämt att klockan 22.30 skulle vi både möta Samme och Peter på interpool.
Trög buss!
Kom fram och yrade runt lite eftersom folk spelade på olika håll och slog oss sedan ner vid ett av gängen.

Jag fick osse spelat lite biljard. Gick väl inte allt för bra precis. Fast jag vann i alla fall en match när vi spelade två. =) Det här med tre spelare funkade inte riktigt i mitt huvud. =P
  

Sen flyttade Samme och Carro över till oss och efter lite mer spelande så satsade vi på Dart i stället, så Cicci också fick spelat lite. Hon total-vägrar biljad. =/
Killarna mott tjejerna. Vi vann BÅDA rundorna och jag har kvar lapparna som bevis. Fattade dock inget alls som hade med poäng och göra. Bara att kasta lite pil liksom.
   

Sen bestämde vi att kila ner till Retro och där hamnade vi också. Visserligen var vi bara tre kvar nu. Jag, Cicci och Peter. Efter lite häng så hittade vi snabbt platser och alla kände alla. Så där satt vi tills dom stängde nästan och hade riktigt trevligt faktiskt.
Kände mig dock lite sluddrig och hem-sugen. Två dagars partaj sliter ut en helt. =P

Dags att bege oss. Cicci med snubbe på ett håll och jag och Peter på andra. Jag skulle ha en BULLE!!! (som jag satt och väntade på innan, dumt nog hade jag lagt den i frysen).
Så blev det vink och hej och så slutade även denna helg.

Lite har man hunnit med. Sista helgen som "mellan jobb" =)
Börjar nya jobbet denna veckan och så får vi se hur det går. Men jag har tydligen ett försprång så det verkar ju lovande. Vi får la seee.

BTW, tack ALLA för hela veckan och alla blommor och shit. Me likie! Me love?
You made my day! 

Lite lägligt? Med tanke på helgen och veckan som gott...


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hej på dig :)

Dagens fråga i bloggen lyder: Har du någon favoritdryck? ;D

Ha det gott!
» http://cigaro.blogg.se

2008-03-09 @ 17:45:54
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Sara :)

full rulle som vanligt.. :)

2008-03-10 @ 06:51:44
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0