Aktiv

Massa som hänt nu i veckan, helt skoj skoj!
Det enda som kanske är lite mindre positivt är jag jag hamnat i mina gamla sömn-vanor. 2 timmar/per natt/morgon. Blääää. Jag vet visserligen varför och jag överlever men det lär väl ta ut sig i längden.
Sova kan vi göra när vi är äldre och inte har något annat att göra på "hemmet". Om jag och Anders då inte hamnat i en viss delstat i USA på ett visst hem... *vissla*

Skönt att träningen börjar komma igång igen. SHIT vad seg man blir av att låta bli. POFF så blir man en köttbulle haha.

Jobbade nere på Mando i tisdags, Jill som fixat. Givetvis händer ALLT på en gång eftersom samma dag ringer vår old boss och frågar om jag kan komma ner till O´Learys. Givetvis liksom!
Rätt trevligt på Mando och flummiga typer. Extrapass?

Onsdag.
Middag med nya gänget/jobbet. MYCKET trevliga typer och jag trivs som tusan. Nu ska jag bara förstå mig på vad det är jag gett mig in på.
Middag/möte nere på Svea (Lilla Torg). Nu har jag vår kock efter mig, hon ska tvinga mig att pröva massa saker. =/ jag som är såååå nöjd med makaroner och kötbullar. Haha.
Hon tryckte ner en räka i mig och icha!!! Jag har inte ätit fisk (eller annat från havet) sen jag var typ 8. Förrutom den lilla biten "scampi" jag testa av Henke på Mallorca. Ingen höjdare.
Bra där denna kväll var ju givetvis att man råkade bli lite sådär "salongad". Jobbat där en gång och redan full rulle på fröken Tazy. Stabilt värre.
Efter mat och MASSA dricka åkte vi ner till restaurangen och tog en öl där också. Sen skulle ligan vidare till Casiot men där gick gränsen för mig! Tur det för detta kunde slutat ILLA! Så jag lullade hem. =)

Torsdag.
Jobba, jobba jobbaaaaaa. Gick väl hyffsat. Mindre lyckat när jag fick hoppa in i den "skandinaviska" baren och stå där själv. Ca 40 öl (av dom 130+ som vi har) och den enda jag kände igen var Prips. =/ Lyckat värre.
- Kan du rekomendera en öl?
- Neee!?
Slutade vid 02. Lagom skönt att komma hem.

Idag hade jag ju tänkt köra hem till Carro och se Let´s Dance som alltid men det blir till att jobba extra. =(
Men visst, jag får se reprisen på söndag. (vaddå att folk mobbar en för att man är sådär ÖVERKÄR i Danny) Hahah =)

I morgon blire osse till att jobba. Låååång kväll/natt. Icha. Men så länge man trivs så går det väl.

Söndag ska spenderas med reprisen av Let´s Dance! FETLÄTT!

Nä, nu ska jag bege mig och träna innan jobb och på vägen hem ska jag köpa kötbullar och glass! För gissa om jag ska fettrycka glass när jag flummar i min ensamhet i natt! =)

Hejja Danny!
Är han inte het!!! =)
Lyssna liksom bara!!! Grrr


Peace out, bara sådär town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0