1 år!

Där ser man...
Exakt idag har jag bloggat (dvs skrivit skit och mög om absolut inget viktigt) i exakt ett år.
Mitt längsta förhållande!? =P
Grattis bloggen!

Hörde det hemska ryktet i natt att Danny åkte ut igår, VÄGRAR tro på det! Nej nej nej!!!
Fast ja, ja JA!!! Då slipper vi den bruttefanen. One down, one to go! Mohahaha!
Får kolla reprisen i morn för säkerhets skull!

Uch, snart iväg och jobba, inge alls sugen. Fick inte sova i natt heller eftersom Carro ringde mig i morse för att berätta något om någons son som vunnit en utställning. Att det var en hund fattade jag inte fråns jag ringde nån timme senare. Haha. Hejja familjen Urko!

Jobbade extra nån timme igår också. Helt dött tills jag skulle gå, KAOS så då gick jag. Hade ju dock bestämt annat då.
Efter en halvjobbande afterwok på jobb så cyklade jag ner till Pickwik (!?) där jag möte upp Peter med vän. Möhe trevliga typer. En öl blev snabbt två och sen var det sista beställningen.
Kilade ner till Breeze (?) och träffade en ilsken Petra en snabbis innan det var dags för hemfärd.

Hemfärden var lagom skoj, tur man inte tänkte föda barn den närmsta tiden. =/
Jag blev ramad hela vägen hem (undantag backen där jag totalvägrade) och färden var lagom vinglig. =P
Sen helt plötsligt såg jag mitt hem svepa förbi och då fick vi sätta ner foten. Dock blev det ett stop mitt i gatan vid korsningen till Amiralsgatan. Såg nog rätt finurligt ut.
Taxa på resan så det var bara att punga ut (för att då blivit ramad hem på sin egen cykel). Och som den gentlekvinna (!?!?!) jag är så väntade jag snällt på herrns buss.

Sen vinglade jag hem själv för att titta på Asterix & Obelix och äta smält glass!
Tog ut den för att den skulle tina lite.... sen tänkte jag på annat och glömde den. Men den gick ner ändå!

Som sagt, snart kila och jobba. Blir väl rätt sent idag... 3 är vi kanske färdiga. Ucha.
Men men, så kan det gå vare sig hatten är på (eller ej)

Blommor till bloggen och snål som jag är så får det bli dom jag fick i förra veckan! =)
Peace out work-town.

image825

image827

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0