TYPISKT & In med bollen!

Givetvis blev det som det först skulle men sen INTE.
Carro frågade om jag kunde köra henne till Trelleborg igår. Visst sa jag på måndagen.
Sen blev det avbokat och jag körde en afterwork med Thomas.
Givet jekla vis slutade det med att jag fick köra madam till Trelle ändå. Ett äventyr i sig.
Haha som vi skrattade "oj, jag ramlar!"
Sen höll jag och Carro till på ballan en stor del av kvällen med lite bärs och så.
Lite spelande av det nya Mario Kart som hon köpt till sitt Wii. SHIT VAD PSYKADELISKT satt jag mest och skrek. (gammal intern historia). Men det var rätt galet och shit vad fort det gick! (vaddå att vi är spelnöööördar!)
Sen lullade jag hem i natta för lite film och extremt djupa funderingar. Dom som bara dyker upp lite sådär ibland.

Måndags var en ytterst lugn dag på jobb och eftersom jag och Thomas slutade samtidigt så var det rätt självklart med "en öl" som aldrig blir en. Sjukare folk får man leta efter haha.
Sen när"utegångsförbudet" började råda flyttade vi i för att göra ett annat gäng sällskap. Ett gäng som firade kalas, en av oss typ.
Thomas snackade om att vi skulle till Debaser sen. Men inte gjorde han tecken på att det var dags att kila. Vi satt kvar till stägning och sen kilade vi bort med N som också följde med.
Kom dit och slöt upp med hans tös och några av hennes vänner. Blev presenterad som "den som känner den"Vad i HELSIKE har det med någat att göra. Thomas arbetskollega hade räckt fint. 
Men men... Eftersom dom stängde så pratade folket om Etage och jag och N bara tittade på varadra och sa tack och adjö och gick.

Åh, så många saker jag inte förstår mig på. Jag hade ALDRIG!!! Men samtidigt sitter jag i samma sists fast på exakt motsatt håll haaha.

Carro påpekade igår att om jag inte varit så trög så hade jag haft mycket roligare eftersom jag förstått mer.
Hahaha.

Fotboll ikväll. Fullbokat antar jag.
På med mitt diadem och in bland boskapet. Jag och Elin springer runt i våra diadem med bollar på.
Vad gör man inte för lön idag!? =P

 
Haha från folkets park 2006. Looong time.
Stampe fick vara med på en hörna här. Sorry! =)

Me likie. Vet att Jocke gillar den med Markoolio men Fronda is the shit!



För fan, in med bollen i mål!
Dessutom är det roligare att stanna kvar på jobb om Sverige vinner! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0