Smack i huvet!

Äntligen hemma. Dryga timmar med dryga småfolk. =P
Men vad ska man gnälla för egentligen, man har själv varit där. =)

Haha, stod och hade full rulle med nån snubbe som skulle bjuda hela kvarteret på drinkar, mitt i alltihopa kommer en limebit flygande och träffar mig mitt i huvet. SMACK!
Blev så snopen att jag bara ställde mig upp och stirrade rakt fram, måste sett tokigt ut haha. Men så snopen man blev.
Så kan det gå när man jobbar i en "mansdominerad bar". 2 grabbar och jag. Humor på en helt annan nivå än vad t.o.m jag är van vid. =P
Kasta med saker gör man bara när man är arg, INTE bara sådär! Väl? Hm, lite kul var det juh, ska nog liva upp vardagen med att kasta småsaker på folk. =P

Långpanna i morgon, eller idag blir det. 16-04. Gytt!
Slipper dock drinkarna! Skööööönt!
Kul i sig men blir drygt emellanåt. Räcker med "kärringadricka" som vin, cider, alkoläsk och öl.
Bra när fantasin tar slut. =P (om man ens ibland har nån)

Uuuh, helt speedad nu, borde nanna en skvätt, ska hinna med saker innan jobb.
Jättebraaaaa!

Åh, världens godaste drink idag... mmm! En riktig "fire-starter".

Hihi "kassler" jobbade som vakt, den flinten känner man igen på mils avstånd! =P

Nä, peace out lime-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0