Slår ikke fel!

Tequila slå ALDRIG fel. Forsterställning!
Nis slår heller aldrig fel. Smack mitt över bordet OCH Carro-jag.

Så kan vi ikke ha det det.
Gårdagens shot varierade allt från tequila till sambucca till capten morgan. Salig röra i kroppen nu. OCH knoppen.
Blev tokigt mycket.
Alla kunde inte hålla nere vad dom tryckte i sig, vissa kände sig bättre och lät helt bli och vissa var smarta nog att dricka massa vatten till. Jag var inte någon av dom. Jag körde mitt eget race.
Imponerande nog fick Thomas komma in igår hahaha.
Träffade Petra på plats som sedan fick äran att eskortera  mig till Escape. DISCODANS!

Sen var det bra och jag var färdig för kvälla! FÄÄÄÄÄÄÄRDIIII!

Då flev fyllekajjan hämtad för lite oficiellt letande av HELT fel låt!
Och mellan musikletandet och hemfärd så blev jag av med mitt plåster. Sen hände det väl inte allt för möhe mer på detta kalaset.

Samlar på mig allt fler blåmärken. BRA ATT HAAAAAA!!!

Ha, känner mig på hoppad i Ciccis blogg. Tack för den!

Uuuuh. Kaffe kaffe konjak och likööööööör!
Nja kaffe först och främst! Sista dagen. FFS!

Orka torka!

Sorry men så är det.


Så jävla trött på dig! GAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0